Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 13:36   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Head-fi
 HIFI4ALL Forum : Head-fi
Emne Emne: Forstærker til Denon AH-D 2000 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Anders W
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Oktober 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 29
Sendt: 07 April 2011 kl. 16:29 | IP-adresse registreret  

Hej gutter.

Jeg søger lidt hjælp til valg af hovedtelefonforstærker til mine Denon AH-D 2000 hovedtelefoner. jeg har tidligere brugt cambridge A840 v.2 som forstærker til dem, men da den er blevet skiftet ud med anden forstærker uden jack udgang skal jeg have anskaffet mig en decideret hovedtelofonforstærker. Jeg synes som udgangs punkt at mine bøffer lød ret godt sammen med cambridgen men da jeg er rimelig ny inden for head-fi vil jeg gerne høre hvad i har at byde ind med af forslag til en god head amp.

Angående budgettet er der som sådan ikke nogen grænse, men jeg synes måske det er lidt mærkeligt at ofre mere end 2-3000 på amp. til denon AH-D 2000 men hva ved jeg,er jo ny i kategorien. 

Jeg er godt klar over at der er mange tråde her i forumet hvor der bliver spurgt til dette, men jeg har læst mange af dem igennem og synes ikke jeg har fået svar på hvilken der passer godt til denon AH-D 2000.

 

Til top Vis Anders W's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Anders W
 
allanowich
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 August 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 9894
Sendt: 07 April 2011 kl. 17:18 | IP-adresse registreret  

Du kan prøve en Creek. Den er bedre end næsten alle indbyggede. Hvis Denon'en er lidt lys i klangen, vil Creek's lidt afrundede og behagelige klang kunne matche den. Den koster typisk 2500kr. Lydbutikken på Frederiksberg skulle have den.

__________________
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
Til top Vis allanowich's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af allanowich
 
Anders W
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Oktober 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 29
Sendt: 07 April 2011 kl. 17:45 | IP-adresse registreret  

Desværre har jeg ikke mulighed for at tage til kbh. og lytte da jeg bor i jylland. Er der ingen forhandlere af creek i jylland? hvis ikke, hvad er der så af alternativer?

Til top Vis Anders W's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Anders W
 
allanowich
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 August 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 9894
Sendt: 07 April 2011 kl. 17:49 | IP-adresse registreret  

Er der en HiFi-Klubben i din nærhed? Så prøv er Argon HA1 til 1000kr. Klangen kan du fintune med signalkablet.

__________________
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
Til top Vis allanowich's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af allanowich
 
Anders W
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Oktober 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 29
Sendt: 07 April 2011 kl. 17:54 | IP-adresse registreret  

Ja der er en hifi klub i nærheden og jeg har faktisk kigget lidt på deres amp's, men synes de ser lidt fesne ud men man skal selvfølgelig ikke dømme noget på udsenet. jeg må hellere prøve at høre dem inden jeg udelukker dem.
Til top Vis Anders W's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Anders W
 
allanowich
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 August 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 9894
Sendt: 07 April 2011 kl. 20:40 | IP-adresse registreret  

Jeg har selv Argon HA1 og den har jeg stor glæde af. Den er ikke større end en stor æske tændstikker. Man kan jo sige " så lille og dog så stor". Den har en meget flot blå diode, der lyser. Den er ikke så dum endda.

__________________
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
Til top Vis allanowich's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af allanowich
 
Anders W
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Oktober 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 29
Sendt: 07 April 2011 kl. 23:01 | IP-adresse registreret  

Jamen så må jeg jo lige ind forbi klubben og høre den. og tak for forslaget.

Til top Vis Anders W's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Anders W
 
Crash
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 Juli 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 128
Sendt: 08 April 2011 kl. 14:08 | IP-adresse registreret  

Du kan købe dem her.

http://www.tapeconnection.dk/Hifi.aspx?id_category=62


Til top Vis Crash's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Crash
 
Anders W
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Oktober 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 29
Sendt: 08 April 2011 kl. 18:38 | IP-adresse registreret  

Crash: tak for tippet, århus er inden for rækkevide.
Til top Vis Anders W's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Anders W
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes