| Sendt: 22 Juni 2011 kl. 17:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad med et par IEMs, altså in-ears, der for du mere god lyd for pengene og er bedre at bruge udendørs.
Men prøv at søg herinde, som det første skal du hvertfald overveje hvad lyd du gerne vil have med baggrund i den musik du hører, samt om de passer til den kilde du har (afspilleren)
|