Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2515
Sendt: 17 Juli 2011 kl. 09:07 | IP-adresse registreret
Velkommen til dimiyazaki
Det er strengt forbudt at sælge herinde, du skal slette din annonce her og lægge den på køb/salg, det er ikke for at være striks, men forum er ikke tl at sælge på
Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
Sendt: 17 Juli 2011 kl. 19:50 | IP-adresse registreret
For en tid siden var der en, der søgte en hovedtlf til surround. Jeg foreslog en AKG, som jeg ikke kunne huske type betegnelsen på, men den er nært beslægtet med mine AKG 280 Parabolic med samme indmad. Men nu har jeg fundet den og den hedder AKG k290 Surround. Kan googles. Billederne er for store her til, så man må selv lige finde dem.
__________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum