| Sendt: 26 Juli 2011 kl. 23:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej!
Jeg har igennem længere tid ønsket at få et par custom IEMs og er ved at komme tæt på den endelige model. Men inden da skal jeg have lavet et aftryk af mine ører.
Jeg har kigget på head-fi.org og især gennemlæst andres erfaringer med ørelæger(audiologer?). Det ser ud til at der er en overordnet enighed om, at personen bør have erfaring med at lave custom IEMs og ikke blot høreapparater. Dette leder til mit egentlige 'problem'.
Jeg bor i Århus området og jeg har ikke kunne finde noget på google om dette. Den eneste jeg har kunnet finde er lokaliseret i Kbh området, hvor jeg ikke har planer om at komme inden for det næste år. Derfor ville jeg høre om nogen i Århus området har erfaring med en bestemt ørelæge(måske også hvilken custom de købte?), som jeg kan benytte mig af.
Jeg kender heller ikke meget til prisniveauet, selvom det måske er underordnet, vil jeg rigtig gerne høre om folks erfaringer med dette!
TL;DR Har nogen i Århus området erfaring med custom IEMs og i så fald, hvor fik du dit aftryk lavet henne?
På forhånd mange tak!
|