| Sendt: 03 August 2011 kl. 11:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville helt klart gå efter en hovedtelefonforstærker med indbygget DAC og sætte den til pc'en via USB.
Der er indtil flere af dem på brugtmarkedet lige nu - også inden for dit budget.
http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=195645 <-- Aune
http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=193840 <-- YULONG U100
__________________ Hi-Fi: Avi ADM 9.1T, Rega Planet, Boston Horizon HPS 8Wi.
Head-Fi: Heed Canamp, Cambridge DacMagic, FiiO E10, HiFiMAN HE-400, Fischer Audio FA-003, Sennheiser HD25-1 mkII & Superlux HD-662.
|