Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2026 | 13:28   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør til hjemmebiografen
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør til hjemmebiografen
Emne Emne: Opdatering af nyt drømmebiografbiograf. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Moby
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 November 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 16 August 2008 kl. 10:35 | IP-adresse registreret  

Hej Alle!

Jeg er ikke meget inde i alt med hifi men har en hjemmebio og søger lidt råd inden jeg foretager noget impulsivt

Jeg søger lige lidt råd og meninger om mit kommende projekt!

Jeg har altid været fan af crt projektore, og har planer om at erstatte mine cine7 projektor med en marquee 9500 lc ultra. Jeg har fået at vide at den kan gøres bedre med insatllering af diverse ting bla gamma et ellerandet der skulle give bedre sort billede. Hvilke ting kan jeg modificere denne med for at få ekstra fornøjelse ufd af den. Og foruden ebay hvilke steder kan jeg erhverve mig denne.

Jeg besluttet at erstatte mit nuværende denon anlæg med noget nyt samtidig.

Mine tanker er gået på denne Bluray afspiller http://www.hifiklubben.dk/produkter/surround/blu-ray/denon_d vd-2500bt_blu-ray_afspiller_sort.htm

Samt denne forstærker http://www.hifiklubben.dk/produkter/surround/forstaerker/den on_avc-a1hd_surround_forstaerker_premium_silver.htm

Sidst regner jeg med at udskifte min nuværende linedoubler med en dvdo VP50 pro

Som sagt er mest interesseret i et ultimativt flot billede og lyd. er der noget bedre en Denon anlægget men ikke overgår priserne for meget vil jeg gerne hører fra jer.

Mvh Moby

Til top Vis Moby's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Moby

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Sendt: 16 August 2008 kl. 12:28 | IP-adresse registreret  

Hvorfor går du ikke hele vejen, og køber Denon´s surround løsninge med for/effeket forærker AVP-A1HD/POA-A1HD, men det ville selfølig overgår
prisen for meget, men en anden mulighed er top Recivers fra Yamaha nemlig DSP-Z11, som har vundet alle de steder hvor den er blivet teste.

Vil nok vælge en anden linedobler en VP50pro, nemlig The Radiance XD, ved så bare ikke hvordan den har det med HD lyd og CRT projektor, men
et er helt sikke den er en beder linedobler end VP50pro.

Men Moby hvad med højtaler, der skal vel 7 top klasse højtaler og min, to sub. basser til din drømme bio ?
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek

Moby
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 November 2004
Sendt: 17 August 2008 kl. 12:58 | IP-adresse registreret  

Hej Startrek!

Min biograf er på ca 20 m2 så jeg tror det bliver lidt overkill. Regner med at nøjes med en

AVP-A1HD. Ang yamahas model kender jeg ikke ,men er der nogen måde man kan sige at den ene er bedre end den anden?

Ang linedoubleren lyder den umiddelbart god. Men skal have en bekræftning på at den kan klare HD lyd og Crt. Og hvad er det præcis der gør den bedre end en Vp50

Regner med at holde på mine gamle højttalere fra Dali men køber 2 yderligere til siderne så jeg har 7.1 lyd.- Med hensyn til endnu en subwoofer hvorfor det? Hvis man har 7.1 er det ikke ensbetydende med at man har 1 woofer eller er det mig der er helt galt på den?

moby

Til top Vis Moby's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Moby

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes