| Sendt: 07 November 2009 kl. 17:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er lidt blank i hvor dette indlæg bør være men vi prøver her.
har et 42 tommer philips plasma skærm, har HTPC har xbox har wii og har sagem boxer box
i tvets dvi stik har jeg en konverter til vga, vga løber så ned i en KVM swits hvor jeg kan skifte mellem mine enheder, xbox, wii etc, ganske fiks opsætning syntes jeg selv, men men men. jeg var i media markt igår i tyskland, og der købete jeg et scart til vga, heeeey det må jo være det tætteste jeg kommer på hd tv, da mit tv kun er hd ready i dvi porten. nå det spiller ikke helt som jeg vil, nogle der kan fortælle mig hvordan jeg skal ommontere det kabel jeg har købt. Boxer boxen kan sagtens smide ud i RGB som jeg har læst var et alfa omega for at få signalet ud i vga.
håber i kan følge min ide og mit opsæt, jeg svare naturligvis gerne på spørgsmål
men fejlen ligger i at når jeg benytter kablet som det er lavet af producenten fungere det ikke, jeg får ikke noget billede på skærmen, har forsøgt følgende
boxerbox direkte i tvet via scart til vga dvd afspiller "sony" direkte i tv´et via scart til vga ovenstående gennem min kvm switch vga stikket i en laptop og over i et tv, både flad og crt
intet af ovenståemde giver noget billede, derfor er jeg begyndt at undre mig om kablet er forkert samlet "læs indkøbt til noget andet end det er samlet til"
kom frisk drenge og piger........... "køb sådanne og sådanne er ikke en mulighed, jo sidste mulighed he he"
|