| Sendt: 29 December 2014 kl. 07:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har de seneste 2 uger brugt tid på at kigge og spørge efter 3 ens skærme til min pc og i den forbindelse skal jeg have flyttet mine højtaler op på en hylde jeg har bag ved mine 2 skærme så frem jeg opgradere, troede de kunne være der men det kan de ikke.
Jeg tænker så på den mindre isoacoustics stander den mindste 130 istedet for den 155 jeg har og så et sæt boston A23 (er på tilbud til 495kr hos hififraks)der er væsenligt mindre end de boston a26 jeg har, de små a 23 passer så ikke helt på standeren.
Tænker så på Corsairs SP 2500 som for rigtig mange gode anmeldelser men ingen ser ud til at have dem i dk (har aldrig hørt dem spille irl),men så står jeg med en billig men god subwoofer fra jamo,mine boston a 26, gode stander og min lille forstærker som jeg ikke kan bruge.
Tænker så system audio saxo 1 (er på tilbud til 1798kr) og de små 130 isoacoustics stander, fra tidligere erfaringer ved jeg de har en meget lys lyd med min forstærker og når min forstærker (denon Dra-f109) spiller ca 40 ud af 60 med noget elektronisk musik så forvrænger de og spiller ikke specielt højt, men bassen og størrelsen er rigtig god (om de er perfekte i størrelsen ved jeg ikke).
Jeg vil gerne undersøge om jeg kan få nogen gode højtaler som har en behalig top uden lyttetræthed der kan tåle masser af power, en fornuftig bas, følsomhed og som ikke fylder ret meget til under 2000kr pr sæt eller under 2500kr incl isoacoustics 130 stander som koster ca 750kr incl fragt .
Har i nogen ideer til hvad det kunne være?
|