| Sendt: 29 Juli 2015 kl. 01:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har selv de nyeste AN/E spe HE. og det ikke mindre end en fantastisk højtalere. Pudsigt nok havde jeg bla B&W 802D inden. Samt verity audio parsifal, Avalon eidelon diamond. Vivid Audio. Proac mfl.
Trods AN/E spe HE er markant billigere end de andre. Så har det resulterede i at min lyd her er dramatisk bedre. De meget mere dynamiske. Bedre finesse. Større og mere sprælsk lydbillede. De kan tilmed give et hug i bassen man tror er løgn. De stik modsat B&W som er lidt plingeling agtige i lyden. De har en mere hamonisk lyd og jo mere man lytter på de AN/E spe HE. Jo mere indser man at de spiller musik lysår bedre end noget andet. Stemmer osv lyder utrolig ægte vis AN/E. Kontrabas, cello og lign træ instrumenter har den helt rigtige resonans og sprødhed. Noget jeg har savnet på de andre. Også de nærmest latterligt nemme at sætte op og trække. Jeg køre med 18 watts 300b blokke på. Og kan spille bragende højt uden det mister overblik og falder sammen.
Jeg blevet så bidt af dem. At jeg blankt har bestilt en større model med Alnico enheder og hele pivtøjet. Også ryger mine spe HE ind i musik rummet
Kan på det varmeste anbefale du låner et sæt med hjem og prøver hjemme.
|