| Forfatter |
|
grisebasse Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2004
Status: Offline Indlæg: 62
|
| Sendt: 10 Maj 2004 kl. 16:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad syntes i om system sudio!?!?!? hvis vi snakker om højtalere der virkelig skal spille musik og ikke bare god og flot hifi lyd!?!?! jeg syntes det er noget af det bedste jeg har hørt
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
| Sendt: 10 Maj 2004 kl. 16:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alt efter hvilke modeller det er, kan jeg rigtig godt lide dem.. man skal lede længe efter en mere musikalsk højttaler end SA 1750, 3070 og 1280... Især mellemtone og diskant lyder rigtig godt til prisen !!
men en god og hurtig sub er et must til dem, men der er meget at vinde ved at bruge tid på opsætningen..
|
| Til top |
|
| |
chriller4 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Oktober 2003 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 162
|
| Sendt: 10 Maj 2004 kl. 16:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har selv SA og synes også der er meget pondus for pengene rent lydmæssig. Jeg savner ikke selv bas... Kunne rigtig godt tænke mig at høre et par 1280 på mit anlæg. De er for mig potentiel afløser for mine SA reol ht når jeg engang får plads til et par gulvhøjtalere... __________________ Hilsen Christer Holte / Musikanmelder her på sitet
Mit anlæg, klik her
Min hjemmeside: www.christerholte.dk
|
| Til top |
|
| |
Pink-Bear Forum Bruger

Bruger siden: 25 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 557
|
| Sendt: 10 Maj 2004 kl. 16:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmmm jeg har altid drømt om at få lov at høre et set SA. Men det er aldrig blevet til noget. Jeg synes ellers det er en flot højttaler. Jeg ville til hver en tid bytte et set SA med mine nuværende Dali 909!!!
|
| Til top |
|
| |
Wizdrake Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 418
|
| Sendt: 10 Maj 2004 kl. 16:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er SA's egen sub .. den med 2 små basenheder ikke et godt valg .. hvis man kan finde den brugt .. __________________ make it great
- Min kollegiebio
|
| Til top |
|
| |
Jannick Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1319
|
| Sendt: 10 Maj 2004 kl. 16:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
grisebasse skrev:
|
Hvad syntes i om system sudio!?!?!? hvis vi snakker om højtalere der virkelig skal spille musik og ikke bare god og flot hifi lyd!?!?! jeg syntes det er noget af det bedste jeg har hørt
|
|
|
Hvad mener du med højttalere der virkelig kan spille musik og ikke bare god og flot hifi lyd?
Det hører jo nærmest sammen. Medmindre at jeg har tolket det forkert... __________________ MVH Jannick Petersen
|
| Til top |
|
| |
Micker Branchemedlem

Hi-Fi Klubben
Bruger siden: 04 Februar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 461
|
| Sendt: 10 Maj 2004 kl. 19:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg hørte selv 2 sæt System audio for ca. 3 år siden, det første var en meget lille billig model med 4" og en diskant, der manglede der noget lyd. Så hørte jeg modellen større også var jeg helt solgt, det var det bedste jeg nogen sinde havde hørt dengang. Så købte jeg de højttalere og har IKKE fortrudt det siden, jeg syntes SA spiller fremragende!
|
| Til top |
|
| |
dige Lukket konto

Lukket efter egen anmodning fra bruger
Bruger siden: 27 Oktober 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 404
|
| Sendt: 10 Maj 2004 kl. 20:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
SA er en rigtig danskerting; noget for pengene (Lars Larsen princippet) og de er gode nok til du ikke skal føle dig nedstirret af fremmede og meget mere eksotiske produkter.
For mig lyder de for meget af "hent lige 2 bajere, hold kæft hvor vi hygger os med fed rytmehans". De er klart til tju-bang.
SA2K Mater er derimod god. 7´eren er en ren skandale. Lyder som et auditivt højhus.
Det er for nemt at købe/falde for SA. Søg bredere og du vil finde langt mere interessante prodkter her og der.
mvh
Dige
|
| Til top |
|
| |
Knoxville Forum Bruger

Bruger siden: 30 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1708
|
| Sendt: 10 Maj 2004 kl. 20:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Selv er jeg indehaver af SA 3070, som jeg syns' spiller fremragende til prisen. Du kan evt. læse lidt anmeldelser her på siden.
Dog er jeg ikke så imponeret af de nye serier, syns' lidt af den oprindelige sjæl er tabt.... __________________ Med Venlig Hilsen
|
| Til top |
|
| |