Bruger siden: 18 Maj 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 28
Sendt: 19 Maj 2004 kl. 11:20 | IP-adresse registreret
Hej alle!
Jeg er i øjeblikket i gang med at anskaffe mig ngle nye højttalere. Jeg er ret overbevist om det skal være standerhøjttalere, men er stadig meget i tvivl om hvilke jeg skal vælge. Jeg har et budget på ca. 8000kr så jeg er får nok mest ved at handle brugt. Håber at I kan give mig et par forslag til min søgen.
Bruger siden: 18 Maj 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 28
Sendt: 19 Maj 2004 kl. 15:13 | IP-adresse registreret
Mange tak for alle jeres forslag. Hvis Aurum Cantus Leisure 2SE virkelig er så fremragende som alle siger, incl. hifi4you, så bliver jeg helt sikkert nødt til at tage en tur til vestkysten og høre dem. Jeg har også overvejet SA2K`eren men har hidtil fundet den for dyr, men den lyder i øvrigt fremragende.
Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1320
Sendt: 19 Maj 2004 kl. 15:30 | IP-adresse registreret
Bare fordi der sidder en båndsdiskant, hehøves det ikke at være specielt godt. Bånddiskanter fåes i mange kvaliteter, og ved SA bruges der en SS9900 diskant, og den er suveræn!!
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum