| Forfatter |
|
dolese1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 342
|
| Sendt: 10 Juni 2004 kl. 08:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey! Jeg kan se i "brugtmarkedet", at der er en der har en SWA12 til salg til 2750kr med et Tera Labs 500i sub kabel. Er det en fair pris? Den er 2 år gammel og der er ingen garanti. Jeg er interesseret i den, men måske er prisen i overkanten?
|
| Til top |
|
| |
CHTT Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1281
|
| Sendt: 10 Juni 2004 kl. 08:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis det var mig ville jeg som udgangspunkt byde ½*Nypris. Det vil være ½*4000 + ½ pris af kablet, som koster 349kr. Altså et bud på ca.2200kr.
Derudover kan jeg da tilføje at SWA12'eren er et godt køb __________________ AVI + Squeezebox
|
| Til top |
|
| |
Tiger Forum Bruger

Bruger siden: 06 September 2003
Status: Offline Indlæg: 194
|
| Sendt: 10 Juni 2004 kl. 09:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
2500 vil være en meget fair pris i mine øjne, måske kan de 2750 også gå an, det er jo en eftertragtet subwoofer ikke
|
| Til top |
|
| |
homer Forum Bruger

Bruger siden: 23 April 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 421
|
| Sendt: 10 Juni 2004 kl. 09:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tag og byd personen 2200kr så ender i nok på 2500kr og det vil jeg sige at det er en fair pris
MVH HOMER
|
| Til top |
|
| |
Mcfly Forum Bruger

Bruger siden: 23 Oktober 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 117
|
| Sendt: 10 Juni 2004 kl. 09:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prøv at høre Audio pro Sub Impact. Koster 3000,- hos tapeconnection. Jeg er ikke særlig imponeret af SWA12. Hvis det primært er til musik, så lyt til Audio Pro Sub Focus ( 3500,- ) Super... __________________ Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
Hansi Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 21
|
| Sendt: 10 Juni 2004 kl. 09:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er enig med McFly. Jeg er heller ikke videre imponeret over Dali's subs. De går (i forhold til størrelsen) ikke ret langt ned, og de er ikke hurtige nok til musik - men skal den udelukkende bruges til film, og er man ligeglad med størrelsen er den OK. Der er meget mere bund i B&W og AudioPro...
|
| Til top |
|
| |
ralle Forum Bruger

Bruger siden: 08 August 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 235
|
| Sendt: 10 Juni 2004 kl. 18:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
jo det er en god pris for en dali swa12.
køb den
Rasmus __________________ Film skal ses i hjemmebio.
Rasmus Erichsen
www.hifi4all.dk
|
| Til top |
|
| |
dolese1 Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Juni 2004 kl. 10:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mcfly skrev:
|
Prøv at høre Audio pro Sub Impact. Koster 3000,- hos tapeconnection. Jeg er ikke særlig imponeret af SWA12. Hvis det primært er til musik, så lyt til Audio Pro Sub Focus ( 3500,- ) Super...
|
|
|
Jeg har kigget lidt på Audio pro Sub Impact, og regner med at skulle lytte lidt til den hos tapeconnection. Ville den være helt frygtelig til musik også? Det bliver kun en gang imellem den skal bruges til musik.....altså når der bliver holdt fest eller lignende
|
| Til top |
|
| |
Mcfly Forum Bruger

Bruger siden: 23 Oktober 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 117
|
| Sendt: 11 Juni 2004 kl. 10:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den er absolut ikke frygtelig til musik, og jeg tror den vil passe meget fint til dit behov, med film som primær behov. Men lyt til de forskellige, og husk at der altid er returret.
Det er nu bedst at høre en sub i hjemlige omgivelser. __________________ Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
dolese1 Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Juni 2004 kl. 11:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mcfly skrev:
|
Den er absolut ikke frygtelig til musik, og jeg tror den vil passe meget fint til dit behov, med film som primær behov. Men lyt til de forskellige, og husk at der altid er returret.
Det er nu bedst at høre en sub i hjemlige omgivelser.
|
|
|
Okay, tak for det. Jeg vil også lige prøve at høre sub focus, som du også nævnte. Det er jo kun 500kr mere. Og så vil jeg selvfølgelig udnytte returretten
|
| Til top |
|
| |