Det er en officiel version. Derudover kan du tænke på at en hjørne placering giver et 3dB gain. Under alle omstændigheder så er subwoofer placering meget afhængig af rummet. Prøv derfor den gamle idé med at placere subben i lyttepositionen og kravl rundt på gulvet mens du lytter efter den bedste bas - der hvor du finder den, skal du placere subben (nej jeg er ikke fuld, den er go' nok)
Bruger siden: 09 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1281
Sendt: 12 Juni 2004 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
...derudover vil jeg lige tilføje at jeg (før i tiden) har haft stor fornøjelse af at placere subben lige ved siden af sofaen: det giver mange gode vibrationer og føles meget nærværende
Bruger siden: 17 Marts 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1346
Sendt: 13 Juni 2004 kl. 08:39 | IP-adresse registreret
CHTT... man kan altid regner med dit svar!!!! Det er super!!!
...og nej, jeg har ikke købt en sub. Har blot skulle hjælpe andre og det virker mere overbevisende hvis man har en idé om hvor den skal stå. Har selv også en idé om ved siden af sofaen, men havde også set den placeret umiddelbart i nærheden af TV'et....
Hehe... der kan komme noget sjovt ud af at kravle rundt... hvad nu hvis lyden er bedst mit på gulvet!!!
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum