| Sendt: 19 Juni 2004 kl. 21:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Davs
1. Den er ikke specielt tung at drive (Jamo opgiver: sensitivity (db - 2,8v / 1m) 90 ), men som de fleste højttalere, så kommer den først til sin fulde ret, når den får noget kompetent effekt.
2. Angående rørforstærker, der har jeg ingen forstand, så du må sætte din lid til at nogle røreksperter melder sig.
3. Jeg har ikke selv haft den, men har hørt en demo af den. Jeg må sige at den overraskede mig. Meget fin og detaljeret diskant og overraskende meget bund i forhold til størrelsen. Når det så er sagt, så synes jeg, som det så tit sker med Jamo højttalere ifølge min mening, at vejl. nypris er sat alt for højt. En 14-16000kr for denne højttaler mener jeg er alt for meget og kan godt finde værdige alternativer i denne prisklasse. Hvis man derimod kigger på brugtmarkedet, så ser det mere fornuftigt ud. Herinde har jeg set et sæt til 3500kr og det er bestemt ikke umuligt at finde et sæt til en 4000kr. I den prisklasse er konkurrenterne derimod få.
Det var min mening. Desværre kan min "anmeldelse" ikke blive mere detaljeret, da jeg ikke selv har ejet den.
Brug også søgefunktionen, Concert 8 eller d830 som den hedder idag, har været omtalt før herinde.
|