| Sendt: 10 Juli 2004 kl. 02:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Schriver skrev:
|
Pröv om ikke Dansk Audio Teknik har en diskant du kan bruge. Paradigm fik lavet enten hele eller dele af nogle af deres diskanter ved hjälp af Vifa (dansk producent af höjtaler enheder).
Er det helt umuligt, kan Dansk Audio Teknik måske finde en lösning hvor begge diskanterne udskiftes........ De er ret dygtige derinde og har givet mig en flot behandling på trods af gamle (halv dårlige) ting der skulle fixes.
Mvh Sören
|
|
|
De eneste diskanter, og faktisk de eneste komponenter, som Paradigm ikke selv producere, skulle såvidt jeg husker være den diskant enhed, der sidder i den lille CC100 eller hvad den nu hedder/hed...
Men ellers så har jeg en kammerat som har nogle Monitor5SE-MK3 magen til mine egne, og han har været så "dum" at brænde bas/mellemtonen af 2 gange, men han kunne bare tage den gamle afbrændte enhed med ind i hifiklubben, så ombytter de den med en ny, eller repareret enhed, for et mindre beløb, tror det var omkring 350kr... Men man skal aflevere den gamle enhed, så de kan reparere denne og sælge den viddere på samme måde!
|