| Sendt: 02 September 2004 kl. 21:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen der ved hvor på nettet jeg kan finde oplysninger om denne serie højttalere? www.sas-audio.dk kan jeg ikke få til at virke iaften. og på www.eben.dk står der kun om (sjovt nok) Eben by Raidho.
noget af det jeg gerne ville vide, er fx tilspilningstid på højttalerne, om det er årsagen til at den lyder 'nasalt' (der er lidt tue west over den). Den lille stander model spiller faktisk ret godt, detaljeret og 'stort'. Den lille gulvmodel (mener det er den mindste, men ikke sikker), hørte jeg idag i KT, den kan jeg ikke lide! Det lyder direkte som om den er defekt, selv sælgeren kunne høre hvad jeg mente, men det var så også første gang han hørte den. og den store, med de 6 basser, lyder nogenlunde. Gulvmodellerne så/hørte jeg for første gang idag, så jeg tror KT lige har fået dem, hvilket vil sige at tilspilningen nok ikke er gennemført endnu. Den lille model, hørte jeg et par timer i mandags, og igen idag, og den har forbedret sig (ud fra min hukommelse om lyden)
og så som de grundlæggende ideer der ligger bag højttaleren, kunne også være spændende at lære lidt om.
|