Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 00:57   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Er dette en god handel? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
dalle
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 September 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 15 September 2004 kl. 19:01 | IP-adresse registreret  

Jeg ville have købt et surroundsæt med 4stk monitor audio bronze b1 samt center og sub i samme classe til 7800 hos TC. Da mit budget er stramt have jeg tænkt mig at udelade subben indtil videre.

Men idag så jeg dette tilbud:

Monitor Audio Bronze surroundsæt, Bronze 1 + 2 + Center, ASW 100 aktiv subwoofer, vægbeslag medf. t.baghøjttalere, flot stand, org. emball. haves. kr. 4600 

Der er tale om bronze 2 til front og bronze1 til bag hvilket vel er bedre end b1 hele vejen rundt. Men hvad er forskellen på bronze 1 og bronze b1 (og bronze 2 og bronze b2)? Er det bare en ældre model. Er der forskel i kvalitet?

Sælger siger han gav 10.500 for sættet for ca 3 år siden.

Hvad siger I, skal jeg købe?

Til top Vis dalle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dalle

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 15 September 2004 kl. 19:30 | IP-adresse registreret  

dalle skrev:

Der er tale om bronze 2 til front og bronze1 til bag hvilket vel er bedre end b1 hele vejen rundt. Men hvad er forskellen på bronze 1 og bronze b1 (og bronze 2 og bronze b2)? Er det bare en ældre model. Er der forskel i kvalitet?

Dem uden "B" er ældre (medmindre gutten har glemt at skrive B'et sføli...) Tjek en google-søgning: http://shorterlink.com/?DAHE9I, der kan du finde billeder af både de gamle og de nye. De gamle er ikke på MA's side længere.

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

dalle
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 September 2004
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 15 September 2004 kl. 19:34 | IP-adresse registreret  

Ja det er de gamle uden b´et. Er der forskel i kvalitet eller er det bare alderen?
Til top Vis dalle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dalle

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 15 September 2004 kl. 19:58 | IP-adresse registreret  

dalle skrev:
Ja det er de gamle uden b´et. Er der forskel i kvalitet eller er det bare alderen?

Det er lidt det samme spørgsmål... B modellerne er en opdateret version af de gamle, i pænere design og med lidt bedre lyd. De gamle var også udmærkede, der er såmænd ikke tale om en kæmpestor forbedring. Diskanten er lidt renere på de nye, og lyden er generelt en smule mere sammenhængende. Bemærk at den nye B1 har bagudvendt port, hvor den gamle 1'er havde fremadvendte porte. Det kan have lidt betydning hvis de skal hænges på væggen.

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes