| Forfatter |
|
Deagle Forum Bruger

Bruger siden: 22 Juni 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 44
|
| Sendt: 15 Oktober 2004 kl. 14:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej...
Hvor meget "lyd" får jeg for pengene af denne højttaler?
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 15 Oktober 2004 kl. 14:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
ikke meget.. men den kan spille højt.... kig på brugtmarkedet i stedet, eller hvis der er tilbud hos din lokale hifi pusjer, så får du langt mere for pengene.
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
fubu2709 Forum Bruger

Bruger siden: 11 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 155
|
| Sendt: 15 Oktober 2004 kl. 16:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
kim du kan da ikke sige at man ikke for meget lyd for pengene ved at købe CV ...
så vidt jeg husker koster de kun 600,- stykket ... det er da billigt
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Oktober 2004 kl. 16:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja, men hvilken (ringe) lyd.... så hellere noget brugt...
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
-DD- Forum Bruger

Bruger siden: 20 Maj 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 101
|
| Sendt: 15 Oktober 2004 kl. 18:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
HeY....
Jeg har selv et sæt V-6F... Jeg vil Stærkt fraråde dem... Med mindre hvis du høre Techno! De er ikk så gode. Jeg købte mine for 6mdr siden, og jeg har fortrut det! Hvad høre du af musik og sådan??? __________________ HT: Tannoy Sensys 2(-Diskanter)
Forst: R.I.P-03/4-07
Sub: Ingen
LydKilde: Computer
|
| Til top |
|
| |
denon avr-1804 Forum Bruger

Konto lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 01 Juli 2004 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 205
|
| Sendt: 15 Oktober 2004 kl. 18:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
prøv at kigge på et sæt jamo E-350 de koster ca. det sammen fra ny.
|
| Til top |
|
| |
Deagle Forum Bruger

Bruger siden: 22 Juni 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 44
|
| Sendt: 15 Oktober 2004 kl. 22:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hører næsten kan techcno og dance, og en smule pop og rock! Ville en med 10" være et bedre valg?
|
| Til top |
|
| |
Saunter Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 325
|
| Sendt: 15 Oktober 2004 kl. 22:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor en 10"??
Hvis det er for at vise sig frem over for vennerne, så få fat i et par Cerwin Vega HP215. De burde kunne fås til en billig penge i den blå avis. Det er en højttaler der er ret let at drive. Tror at selv en diskman, ville kunne gøre arbejdet.
|
| Til top |
|
| |
theseer Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 28
|
| Sendt: 16 Oktober 2004 kl. 02:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
nu syntes jeg cw er blevet undervuderet.
jeg er selv den lykkelige ejer af en nad t753 med to CW classic 12 som front og en CW-classic 6 c som center og CW-classic 6 som baghøjtalerer.
I starten var jeg rimelig skuffet over lyden af disse højtalere men efter de blev spillet til kan jeg ikke sige andet end WAW. De fungerer rigtig godt til film, faktisk rigtig godt. Jeg har en kammi som udelukket satser på Audio pro, og vi er begge blevet enige om at CW har så meget bedre lyd og dybde en hans.
Jeg er blevet virkelig overrasket over den lyd som de giver. Jeg har desuden en kammi som sværger til DALI, og ja de har en renere lyd i musikken, men ingen slår CW når det gælder film.
Så hvis det det er til film brug kan jeg kun foreslå CW. Desuden har de også en udemærket lyd hvad angår musik.Faktisk lyder musikken rigtig god hvis reciveren kan trække dem.
Hilsen en rigtig CW fan
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Oktober 2004 kl. 11:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
ang. en 10", så skal der også en pænt stor forstærker til.. eller så er der hurtigt dømt mudderbas.. og det lyder ikke godt.. __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
Jannick Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1319
|
| Sendt: 16 Oktober 2004 kl. 15:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
theseer skrev:
|
|
|
|
Jeg bryder mig ikke om CW. Betyder det så at jeg undervurdere dem?  __________________ MVH Jannick Petersen
|
| Til top |
|
| |
rvu84 Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 251
|
| Sendt: 16 Oktober 2004 kl. 15:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
theseer skrev:
|
jeg er selv den lykkelige ejer af en nad t753 med to CW classic 12 som front og en CW-classic 6 c som center og CW-classic 6 som baghøjtalerer.
I starten var jeg rimelig skuffet over lyden af disse højtalere men efter de blev spillet til kan jeg ikke sige andet end WAW. De fungerer rigtig godt til film, faktisk rigtig godt. Jeg har en kammi som udelukket satser på Audio pro, og vi er begge blevet enige om at CW har så meget bedre lyd og dybde en hans.
Jeg er blevet virkelig overrasket over den lyd som de giver. Jeg har desuden en kammi som sværger til DALI, og ja de har en renere lyd i musikken, men ingen slår CW når det gælder film.
Så hvis det det er til film brug kan jeg kun foreslå CW. Desuden har de også en udemærket lyd hvad angår musik.Faktisk lyder musikken rigtig god hvis reciveren kan trække dem.
Hilsen en rigtig CW fan
|
|
|
Jaja så længe du selv tror på det så er det fint. Kender mange der cv, og jeg kender ligeså mange der har andre højtalere som lyder bedre i film. __________________ Mit Setup
|
| Til top |
|
| |