Tilbage til HIFI4ALL.DK 1. juni 2025 | 19:03   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Tilslutning af supplerende subwoofer! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
PropagandaPanda
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Oktober 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 17 Oktober 2004 kl. 22:25 | IP-adresse registreret  

Jeg overvejer at købe mig en subwoofer, som kan supplere den passive 50watts subwoofer jeg allerede har.

Dertil har jeg lige et spørgsmål:

Jeg har et surround anlæg som hedder Philips LX3750W. Som sagt er min subwoofer dertil, passiv, og isat med kobbertråd i subwoofer indgangen, i min dvdafspiller. Den nye subwoofer jeg ønsker at tilføje, er aktiv. Hvorledes skal denne forbindes til mit anlæg? Jeg har en indgang som hedder "Woofer Line Out". Kan denne benyttes til at tilslutte den aktive subwoofer? Eller skal den osse tilføjes med kobbertråde i subwoofer porten???  Og kan mit anlæg overhovedet trække to subwoofere???

Til top Vis PropagandaPanda's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af PropagandaPanda

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 17 Oktober 2004 kl. 22:27 | IP-adresse registreret  

Hej og velkommen til!

Den udgang du nævner er ganske rigtigt beregnet til en aktiv subwoofer, så der et bare med at få den sat til! Kør kun med den aktive - den vil med al sandsynlighed overdøve den passive som ret sandsynligt ikke er så god som den aktive du har anskaffet.

Dit anlæg har ingen problemer med at trække den aktive - det skal kun levere signalet, resten klarer subbens indbyggede forstærker!

Johnni39
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Oktober 2009
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 04 November 2009 kl. 11:48 | IP-adresse registreret  

Hej jeg har købt en sub KEF 20B, som jeg skal have tilsluttet til min Panasonic sa-bx 500. Er der nogle der kan hjælpe mig med det.

Mhv Johnni

Til top Vis Johnni39's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Johnni39

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes