| Forfatter |
|
Henrik@VAGcars. Forum Bruger

Bruger siden: 27 September 2004
Status: Offline Indlæg: 11
|
| Sendt: 03 November 2004 kl. 14:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg står og skal bruge en sub til mit anlæg, det består pt. af 2 stk Dali 6006, 2 stk dali 5005 og så en mission center højtaler, thomson surround forstærker. Men mangler jo som prikken over I'et en sub. jeg havde egentlig besluttet mig for en Yamaha SW800, da den spiller godt og har en perfekt bas, og så sys jeg den er flot at se på(!). Men Dali laver jo også nogle lækre nogen!
Hvad er jeres bud på en sub jeg evt kunne kigge nærmere på? det behøver ikke være nogen af de ovennævnte, foreslag er mere end velkomne!
Hvad er jeres mening om GALE fra hifi-klubben evt?
Det skal bruges til musik selvfølgelig men selvfølgelig også til film i ny ig næ, min musik smag er meget blandet!!
Men lad mig endelig høre hvad i ville mene!
|
| Til top |
|
| |
HIFI-Geek Forum Bruger

Bruger siden: 25 September 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 44
|
| Sendt: 03 November 2004 kl. 14:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu kender vi jo ikke budgettet men vil sige at en lille B&W ASW675 sub bestemt ville være at anbefale. Fylder ingenting rent visuelt men hold da op hvor den leverer varen og så ser den tilmed rigtig fed ud. 
http://www.hifiklubben.dk/iz.asp?id=1|p|42|42|1536|pdetail __________________ HIFI-4-All.....the place to be
|
| Til top |
|
| |
spinner Forum Bruger

Bruger siden: 25 August 2004
Status: Offline Indlæg: 12
|
| Sendt: 03 November 2004 kl. 15:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Henrik,
En anden absolut velspillende subwoofer til musik er en DALI SUITE 1.2.
Den er billigere end ASW675 (heller ikke helt så fed naturligvis, men igen....budget) men den spiller super ! 
/Spinner
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 04 November 2004 kl. 00:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
ellers vil jeg anbefale en SA SE200, nogenlunde samme prisklasse, bør helt klart tages med i sammenligningen.
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
ManicMiner Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
|
| Sendt: 04 November 2004 kl. 01:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
MuttleyDK Forum Bruger

Bruger siden: 14 August 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 175
|
| Sendt: 04 November 2004 kl. 03:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
dali swa12/new suite 1.2 er ikke dårlig, jeg mener en sub skal ha' en 12" enhed før det er noget ved, men det er jo en smagssag 
Ellers måske en Audiovector c-sub, hvis den ikke må fylde
Jeg ville hverken købe gale eller yamaha.. Gale fordi de bare ikke er gode, yamaha fordi ret mange har problemer med portstøj.. 
Skal det være en billig sub, så måske en heco slam 12 hvis de stadig sælges, måske fra tyskland.. __________________ AKG K271 MKII
|
| Til top |
|
| |
Golf 2 VR6 Forum Bruger

Bruger siden: 15 Februar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 210
|
| Sendt: 04 November 2004 kl. 18:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 04 November 2004 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
ingen salg i forum..... pb.
jeg mås være enig med muttley, desuden har yamahas store modeller tendesn til meget bulder bas, ellers er der jo audio pro. __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |