| Sendt: 15 November 2004 kl. 17:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg købte et par her på siden. De var ret medtaget, havde en del skrammer og derfor fik jeg dem til en favorabel pris: 5800 kr (de er kun 6 mdr.).
De spiller helt fantastisk. Jeg er yderst tilfreds med dem. Jeg er ligeglad med at de er skrammede. De spiller sgu' lige godt af den grund.
Jeg har en Sirius DM-100 Dual mono effektforstærker til at trække dem. Det lyder godt sammen.
Jeg har en surroundreceiver (NAD-742) som forforstærker. Den er slet ikke i samme klasse som Sirius/audiovector, men bliver ikke skiftet ud.....det er der ikke råd til.
Til surround har jeg en Audiopro Ace Bass 2 sub, dynaudio 42 Center og et par dali piano agile baghøjttalere........Det er nu slet ikke så ringe i surround.
Jeg er lidt i tvivl om jeg skal bruge subben i stereo. Jeg synes at bassen er mere præcis, når jeg ikke bruger subben, til gengæld mangler der lidt dybde.......så lige for tiden skifter jeg lidt frem og tilbage.
Jeg skal lige have taget lidt billeder på et tidspunkt så jeg kan få lagt mit anlæg ind på siden........
Forresten har jeg en Pioneer 545 dvd (som også bruges til cd'er) og et Phillips 32" widescreen TV.
|