| Sendt: 21 November 2004 kl. 11:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej CKDK
Prøv at bruge søgefunktionen, den er en rimeligt veldiskuteret højttaler herinde.
Trods denne opfordring vil jeg da gerne give mit besyv med. Jeg har selv haft for en kort periode og til de 6000kr (jeg gav 3000kr brugt) er det en fin højttaler med masser af bas, hvis man kan lide dette. Dog synes jeg at netop bassen overstyre og virker lidt mudret det var som om lyden aldrig helt kom ud af kabinettet. Som fronter i et surroundsystem tror jeg de vil gøre det fint. Man kan sagtens undvære en subwoofer, hvis man ikke ligerem kræver at man skal have ondt i maven efter en krigsfilm. Der er godt med drøn på de 2 8" basenheder der sidder i dem.
Jeg solgte dem igen på grund af den her i mine ører lidt mudret gengivelse og jeg har heller ikke noget surroundsystem de kunne gøre gavn i.
Når den her kritik er sagt, så vil jeg tilføje at jeg prøvede dem i en forholdsvis lille stue. Jamo skriver selv at de kræver godt med plads, så det kan være at de i et stort rum og spændt for en forstærker med masser af power, at de så kan komme til "at synge" som der står på Jamo's hjemmeside.
Du vil også kunne finde(søgefunktionen) nogen som udelukkende har gode oplevelser med dem.
Til sidst vil jeg sige at det er en meget flot højttaler med en god finish. Til 6000kr er det en ok højttaler, til 3000kr nærmer det sig et røverkøb, til 12000kr (listepris) - lad være.
|