Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2025 | 16:02   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Hjælp til ATC (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Jean M Jarre
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 03 Oktober 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 23 November 2004 kl. 09:46 | IP-adresse registreret  

Hej alle sammen.

Jeg ville høre om der skulle være nogle der har, eller kender nogen der har et sæt originale ATC SCM 50.

Jeg har alle enhederne og komponenter, men det kabinet jeg har bygget passer ikke helt til ( ifølge andre selv bygger ) størrelsen på mit rum. vil derfor bygge nye kabinetter, og kunne godt tænke mig at kopier de originale 100% udsens messigt

Verdens bedste kabel er det der kommer ind i huset med 230 volt, uden dette var der intet grej der spillede, så hermed er kabel diskutionen slut ;-)
Til top Vis Jean M Jarre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jean M Jarre

dr. jeep
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Maj 2003
Lokalitet: København
Sendt: 23 November 2004 kl. 10:36 | IP-adresse registreret  

hehe... Nå det var derfor du, for lidt tid siden, prøvede at sælge et sæt ATC SCM50 kopier der var bygget i samarbejde med ATC inginører, hvor eneste forskel var at dit delefilter var uden for kabinettet, samt at kabinettet var bygget meget kraftigere men eller var identisk med det originale... Dårlig stil, ikke at nævne noget om det fejldimensionerede kabinet til evt. interresserede købere, må man sige

Jean M Jarre
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 03 Oktober 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 23 November 2004 kl. 10:45 | IP-adresse registreret  

dr. jeep skrev:

hehe... Nå det var derfor du, for lidt tid siden, prøvede at sælge et sæt ATC SCM50 kopier der var bygget i samarbejde med ATC inginører, hvor eneste forskel var at dit delefilter var uden for kabinettet, samt at kabinettet var bygget meget kraftigere men eller var identisk med det originale... Dårlig stil, ikke at nævne noget om det fejldimensionerede kabinet til evt. interresserede købere, må man sige

Sorry har udtrykt mig lidt vagt, de er bygget sammen med ATC inginører. .

De er for stor til min stue derfor fejldimensionerede, har en tråd med Gorm som forslår at lave kabinettet helt ned i 38 litter istedet for.

Og så tænkte jeg at hvis jeg skal til at lave det om kunne man som udgangspuknt, bruge de originale.

Hvis du har noget du vil sige så send mig da gerne en PM, så kan du få mit telefon nummer og så tager vi os da bare en sludder 

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=16535&K W=Jean+M+Jarre

Jeg skrev desuden også at enhederne var centreret i forhold til originalerne.

Har desuden også skrevet i annoncen, at jeg ville sælge grundet plads mangel, da der ikke kom nogle seriøse henvendelser, tænkte jeg om man kunne bygge dem mindre, tage de originale og kopiere dem 100% i udsene men i de 38 litter, jeg beklager igen hvis jeg ikke skrev tydeligt nok, og håber da ikke at der er nogen der føler sig stødt, jeg er på ingen måde en svindler, eller har dårlig stil.

Spørg her på forummet, jeg har i dag sendt digital kabel til køber, uden at få en krone først, han lytter kan han ikke lide det sender han det tilbage, kan han lide det beholder han det og sender mig nogle penge, jeg er skam på ingen måde ude på at snyde nogen.

Jeg har også nu rettet det originale indlæg, så skulle der ikke være nogle misforståelser.

dr. jeep, du må meget gerne komme og se dem, og høre dem, så du kan se at de er som lovet.

Verdens bedste kabel er det der kommer ind i huset med 230 volt, uden dette var der intet grej der spillede, så hermed er kabel diskutionen slut ;-)
Til top Vis Jean M Jarre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jean M Jarre

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes