| Sendt: 21 December 2004 kl. 20:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok, jeg vil selv prøve besvare mit spørgsmål.
Købte dm602 s3'erne i dag. Lækker lækker højtalere.
Mit kompromis i denne sammenhæng er at give afkald på lidt den
fylde de gamle Dali 4 havde - om den kommer i 602'erne når de er
spillet til må tiden vise.
Når det er sagt, så spiller 602'erne jo med en næsten Studiomonitor-
agtigt opløsning og detalje i diskant og mellemtone. Savner p.t. lidt
bund i nogle af mine cd'er, men disse højtalere lyder fand'me godt
med min Project pladespiller!! Bund og detaljer følges rigtig godt ad
hånd i hånd på LP'er (hvor er det dog i øvrigt fedt at vinyl er på vej
tilbage bigtime :-)).
Standere køber jeg i næste måned. Hvad skal jeg være opmærksom
på? Lige nu står højtalerne på et par spisebordsstole. Hvad kan jeg
forvente lydmæssigt med et par gode højtalerstandere?
Hvad kan jeg forvente lydmæssigt, når enhederne er spillet til?
|