| Sendt: 20 December 2004 kl. 08:57 | IP-adresse registreret
|
|
|

Jeg vil gerne høre om jeres erfaring ang. ovenstående højttaler, det kan både være indtryk fra besøg på messer, forretninger og hjemlige erfaringer.
Skriv evt. hvilket udstyr der var spændt for og hvilken musik der blev spillet.
|