| Forfatter |
|
SyncMaster Forum Bruger

Bruger siden: 04 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 10
|
| Sendt: 21 December 2004 kl. 19:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har for nyligt købt et sæt B&W DM602 S3.. De spiller skidegodt, bortset fra at engang imellem syns jeg at det lyder som om at de skratter/knaser meget lidt.. Især ved starten af numrene..
Det er bestemt ikke alle numre - så ved ikke rigtig. Kan det være en fejl i højttalerne? For enten er en diskant i stykker, eller også er den ikke, right?
En diskant kan da ikke være "lidt" i stykker vel?
Ved godt at Denon og B&W ikke er den bedste cocktail.. __________________ Amp: Denon PMA 680R
CD: Denon DCD-485
Speakers: B&W 602 S3
|
| Til top |
|
| |
HIFI IS FUN Forum Bruger


Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 355
|
| Sendt: 21 December 2004 kl. 20:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej syncmaster.
er det kun diskanten eller er det begge enheder som gør det.
måske er det dit potentiometer som har støv
prøv evt med noget musik hvor der er toner som klinger ud.med et instrument.
er det på alle indgange der er det problem.
mvh kenn
|
| Til top |
|
| |
Jannick Forum Bruger


Bruger siden: 12 Juli 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1319
|
| Sendt: 21 December 2004 kl. 20:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prøv også at se om kabler er monteret ordentlig fast i terminalerne.
ps: Denon/B&W kombinationen er udemærket, sålænge højttalerne får effekt nok. __________________ MVH Jannick Petersen
|
| Til top |
|
| |
LarsS Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 84
|
| Sendt: 21 December 2004 kl. 20:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hov! Den oplevelse har jeg også haft med mine nye...og tænkte
også på det, da jeg hørte demo-højtalerne - men slog det hen
med at det var indspilningen. Mon det er ved visse indspilninger? De
gengiver jo alt disse små sataner
|
| Til top |
|
| |
SyncMaster Forum Bruger

Bruger siden: 04 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 10
|
| Sendt: 21 December 2004 kl. 20:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Takker for svarene alle sammen..
*LarsS*
Har jeg også på fornemmelsen.. Kan faktisk godt være indspilningen som bliver gengivet bedre.. Har altid haft forholdsvis dårlige højttalere, så det kan sikkert godt være derfor! Har du lige købt dem eller hvad?
*Jannick*
De sidder helt fast, som de skal. Det er forresten Tara Labs - Omni..
Har bare hørt at Denon/B&W bliver lidt lyse i det..?
*HIFI*
Har jeg ikke prøvet.. Vil da lige prøve det når jeg får tid!
__________________ Amp: Denon PMA 680R
CD: Denon DCD-485
Speakers: B&W 602 S3
|
| Til top |
|
| |
LarsS Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 84
|
| Sendt: 21 December 2004 kl. 21:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, SyncMaster, har lige købt dem i dag. De spiller på livet løs lige
nu. Det er noget af en 'eyeopener' med den detaljerigdom. Det ender
sikkert med, at jeg får lyst til en dyrere forstærker senere hen.
Jeg er slet ikke nået til standere, nyt højtalerkabler/plugs endnu. Det
kommer hen ad vejen.
|
| Til top |
|
| |
SyncMaster Forum Bruger

Bruger siden: 04 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 10
|
| Sendt: 21 December 2004 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
LarsS skrev:
Ja, SyncMaster, har lige købt dem i dag. De spiller på livet løs lige nu. Det er noget af en 'eyeopener' med den detaljerigdom. Det ender sikkert med, at jeg får lyst til en dyrere forstærker senere hen.
Jeg er slet ikke nået til standere, nyt højtalerkabler/plugs endnu. Det kommer hen ad vejen. |
|
|
Hvis du vil høre dem folde sig ud, skal du prøve Hevia.. Det første nummer på cd'en.. HELT UTROLIGT så godt de spiller! __________________ Amp: Denon PMA 680R
CD: Denon DCD-485
Speakers: B&W 602 S3
|
| Til top |
|
| |
denon avr-1804 Forum Bruger

Konto lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 01 Juli 2004 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 205
|
| Sendt: 22 December 2004 kl. 20:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
HIFI IS FUN skrev:
|
hej syncmaster.
er det kun diskanten eller er det begge enheder som gør det.
måske er det dit potentiometer som har støv
prøv evt med noget musik hvor der er toner som klinger ud.med et instrument.
er det på alle indgange der er det problem.
mvh kenn
|
|
|
hvis det er potentiometer så kan det laves for 200kr.....det har min far lige fået gjordt ved hans (meget) gamle luxman og nu spiller den bare fint igen...
|
| Til top |
|
| |