| Forfatter |
|
Gentleman2005 Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2004
Status: Offline Indlæg: 19
|
| Sendt: 22 December 2004 kl. 21:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Jeg skal have købt nogle højtalere til min forstærker (Cambridge Azur 340A). Jeg har 1000 kr eller deromkring pr stk.
Jeg har set lidt på Gale 3040, og mener det kunne være et godt bud. Jeg vil have nyt, så derfor er brugt ikke en mulighed.
Svar hurtigst muligt, selvom det ikke lige er jeres prisklasse. heH...
Mvh Futte
|
| Til top |
|
| |
Rizzo Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 482
|
| Sendt: 22 December 2004 kl. 21:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor er brugt ikke en mulighed? Tærsklen mellem et sæt nyt HT'ere til 1k/stk kontra brugte med nypris 2 k / stk er enorm! og nyere brugte højttalere er altså ikke at kimse ad 
skulle du kigge brugt, så kunne audiocevtor c2 være en mulighed... se dem evt. ved mit anlæg 
__________________ AV M3 Avantgarde
Densen B-100 mKv + B-400 Black
Samsung LE32M51
Pioneer DV668AVi
Vil mægtig gerne ha B300XS
Mit anlæg?
|
| Til top |
|
| |
cst1967 Forum Bruger

Bruger siden: 09 September 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 411
|
| Sendt: 22 December 2004 kl. 21:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 22 December 2004 kl. 21:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
et par c1 fra audovector eller en concept 1 fra dali er mine umiddelbare bud, men som rizzo vil jeg helt klart også foreslå brugtmarkedet.
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
BenFi Forum Bruger

Bruger siden: 31 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 329
|
| Sendt: 22 December 2004 kl. 21:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har ikke lige hørt noget af Cambridge udstyret, så jeg ved ikke hvad der går godt i spænd med det. Du kan dog se lidt i retningen af B&W601 - Den er dog 300 spir over budget, meeen du får sku højtaler for alle mønterne!!!
God jagt!
|
| Til top |
|
| |
cst1967 Forum Bruger

Bruger siden: 09 September 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 411
|
| Sendt: 22 December 2004 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Jailbird Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 83
|
| Sendt: 23 December 2004 kl. 13:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Gentleman, jeg har selv både et sæt Dali Concept 1 og et sæt Concept 2, afhængig af placeringen får man en del mere for pengene i den "store" men til en placering helt op ad en væg er de små helt geniale, jeg bruger dem som baghøjttalere men af og til kører jeg nu også stereosignalet fra tuneren ud i dem bare for at nyde den lyd der er i dem, super i forhold til størrelsen og ikke mindst prisen. 749,- stykket, spritnye.
Og da klubben både har Cambridge og Dali på lager burde det vel ikke være noget problem at høre det sammen. __________________ NAD T-763v2, Dali Suite serie med 2,8 som front, C0,8 center, og Eltax HT-2 baghøjttalere, CV CLS-12SX sub.
|
| Til top |
|
| |
Kjeldsen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9424
|
| Sendt: 23 December 2004 kl. 13:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Energy laver nogle rigtig fine højtalere til 995 kr. pr. stk sidst jeg så dem (desværre kun i ELGiganten) de spiller meget musikalsk.
Eltax har ligeldes en enkelt god serie der hedder monitor, jeg mener der er en der hedder Monitor III, her får man rigtig meget for prisen.
De nævnte vil jeg mene overgår Dali og B&W i dette prisleje.
|
| Til top |
|
| |
octo Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 336
|
| Sendt: 23 December 2004 kl. 13:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville da bestemt også sige at du skulle gå brugt, du vil kunne få noget der er klasser over hvad du ellers ville få. Hvis du vil give et par hundrede mere har jeg da noget godt til salg :-).
Anyway så var der også et par audiovektor c2 til 2500kr ialt herinde de er super, for 2500kr kan du også, hvis du er heldig, få et par audio pro black diamond. Det er er par hunderede over dit budget, men det er bare bedre højtalere på alle punkter som du vil blive meget gladere for. Men det er slvfølgelig op til dig :-) __________________
|
| Til top |
|
| |
Groove Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1787
|
| Sendt: 23 December 2004 kl. 14:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har sendt dig en PB....  __________________ "Gentlemen! You can't fight in here, this is the war room!"
|
| Til top |
|
| |