Bruger siden: 15 Januar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 105
Sendt: 18 Januar 2005 kl. 17:42 | IP-adresse registreret
hej...
jeg skal til at købe nogle nye højtalere og sådan set også en forstærker men men den ved jeg lidt mere om..
men til højtalerene vil jeg godt vide hvad der kunne være nogle gode nogle til mig! de skal spille et ca. 12 kvadratmeters rum op.. der skal helst være en god bas i da de mest skal spille hiphop.. men de behøver tilgengæld ikke spille så højt...
alt dette skal klares inden for et sølle buget på 1500kr de behøver ik være nye..
Sendt: 18 Januar 2005 kl. 18:21 | IP-adresse registreret
hov glemte at sige at det ikke må være gulvhøjtalere.... det har jeg ik plads til.. men de må gerne være store..
har oss været inde på dba.. men jeg ved ik helt hvad jeg skal kigge efter... indtil videre har jeg næsten kun kigget på bose 301.. da jeg har hørt at de sku være gode...
vil gerne have nogle mærker og modeller jeg kan kigge efter...
Bruger siden: 02 Juli 2004 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 554
Sendt: 20 Januar 2005 kl. 20:05 | IP-adresse registreret
for et stykke tid siden så jeg et par 2002'er i dba til 1400 kr. for et sæt.. tænkte på at købe dem til min mor, men sådan nogle små pis højttalere ville hun ihvertfald ikke have .. nå men pointen er - bare vent ! der skal NOK komme noget billigt på brugtmarkedet lige pludselig, bare lad vær med at gå ud og køb noget du ikke ved hvad er, det gjorde jeg og fortrød. evt. tag i hifiklubben og hør de 2002'er
Sendt: 20 Januar 2005 kl. 20:11 | IP-adresse registreret
hmm.. altså jeg har hørt bose højtalerene..
jeg syns de havde meget god lyd jeg har bare heller ikke hørt så meget andet hifi end dem... og så li et anlæg til 50k men det kan manjo li samligne med..
men så må jeg nok li vente til jeg har været nede i hifi klubben..
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum