Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 10:03   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: dali 450 kontra dali 606/505 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
flaz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 31 Januar 2005 kl. 00:07 | IP-adresse registreret  

hej alle,

har dali 606 mere punch end dali 450?!
hvad med 505?

mvh
/malik

Til top Vis flaz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af flaz

Nicolai18
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 September 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 31 Januar 2005 kl. 15:38 | IP-adresse registreret  

jeg har selv spillet med et sæt Dali 104(for gængeren til 505) og et sæt 450.. der var sådan set ikke mere power i 450'eren men den spillede dog klart bedre. den var mere velopløst og detaljeret i lyden... gennerelt hang lyden bedre sammen i 450'eren end i 104'eren...

606 eren har jeg ikke de helt store erfaringer med ud over at en af mine venner har et sæt og der er knald på men jeg syntes ikke umiddelbart jeg kunne hører den store forskel på dem og mine gamle 104'eren ud over der var en lille smule mere punch i... så mit råd er at købe et sæt 450'ere hvis valget står mellem de 3 modeller du omtaler..

Nicolai

flaz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 02 Februar 2005 kl. 22:55 | IP-adresse registreret  

Nicolai18 skrev:

jeg har selv spillet med et sæt Dali 104(for gængeren til 505) og et sæt 450.. der var sådan set ikke mere power i 450'eren men den spillede dog klart bedre. den var mere velopløst og detaljeret i lyden... gennerelt hang lyden bedre sammen i 450'eren end i 104'eren...

606 eren har jeg ikke de helt store erfaringer med ud over at en af mine venner har et sæt og der er knald på men jeg syntes ikke umiddelbart jeg kunne hører den store forskel på dem og mine gamle 104'eren ud over der var en lille smule mere punch i... så mit råd er at købe et sæt 450'ere hvis valget står mellem de 3 modeller du omtaler..

Nicolai

Nu lader det til at jeg har fået en ret god pris på et sæt 4år gamle 606, lidt brugte i perfekt stand...

...men prøver at få nogle aftaler i hus, så jeg lige kan lytte lidt til 606 og 450.

Til top Vis flaz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af flaz

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes