| Sendt: 21 Februar 2005 kl. 14:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej er ny herinde så bær lige over med mig vis der kommet noget "dumt" ud af min mund!
Men jeg står og skal have nye højtalere. De skal helst være rimelig små, har nemlig ikke så meget plads på mit lille 10 kvm værelse. Af forstærker har jeg en ældre Sony. Den er egenligt okay når det ikke er et større rum der skal spilles op. Det største problem bliver nok at jeg elsker god bas, og ikke helt sikker på at der findes en "lille" kompakt højtaler som kan lave den bas jeg gerne vil have når jeg hører Dance/Techno! selvfølgelig findes de nok, men det skulle os meget gerne være til rimelige penge højst 4000 kr.
Ser dog lyst på det alligevel, da man vist ikke kan få en dårligere højtaler end en Eltax Terminator, som jeg har nu 
Håber at i vil hjælpe mig lidt.
På forhånd tak
Ps: Det skal KUN bruges til musik, og ikke andet.
Mvh Søren.
|