| Sendt: 22 Februar 2005 kl. 12:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
E825 er lillebror til E850 modellen (gulvhøjtaler) som spiller ganske udmærket...mangler dog en del punch i forhold til E875 modellen...men sådan er det jo med størrelsen som regel
Mht. E825 rent lydmæssigt vil jeg sige at den leverer et anstændigt lydbillede til prisen...men synes personligt at den virker en anelse indelukket og tam ellers __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|