Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 10:15   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Jamo 707i erfaringer? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Morell
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Neon^

Bruger siden: 28 Februar 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 669
Sendt: 28 Februar 2005 kl. 16:40 | IP-adresse registreret  

Jeg står pnt. og overvejer om jeg skal købe denne højtaler... Og så var det jo lige jeg gerne ville høre om der er nogen her der har nogen erfaringer eller noget at sige om dem...? Ris og ros modtages med kyshånd :D

Steffan

Til top Vis Morell's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Morell
 
Morell
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Neon^

Bruger siden: 28 Februar 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 669
Sendt: 28 Februar 2005 kl. 16:44 | IP-adresse registreret  

Forresten så har jeg en lækkerbisken af en Luxman Z504 Power at spænde efter dem...-hvis det kan hjælpe :)
Til top Vis Morell's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Morell
 
dumbo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 April 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 2296
Sendt: 28 Februar 2005 kl. 16:47 | IP-adresse registreret  

JBL 707i......den kender jeg godt nok ikke....

Du skulle vel ikke mene Jamo 707i...???

Eller er det bare mig, som ikke lige har styr på JBL's modeller mere....

Til top Vis dumbo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dumbo Besøg dumbo's Websted
 
lorx
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Februar 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 700
Sendt: 28 Februar 2005 kl. 16:59 | IP-adresse registreret  

Har hellere aldrig i mit liv hørt om en JBL 707i :o
Til top Vis lorx's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lorx Besøg lorx's Websted
 
Morell
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Neon^

Bruger siden: 28 Februar 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 669
Sendt: 01 Marts 2005 kl. 08:15 | IP-adresse registreret  

My bad desværre :D Jamo 707i selvfølig!
Til top Vis Morell's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Morell
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes