| Forfatter |
|
JackDSølbeck Forum Bruger


Bruger siden: 10 Februar 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 151
|
| Sendt: 28 Februar 2005 kl. 18:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige modtaget sådan en kæmpehøjtaler på over 30 kg. Nu ville jeg jo gerne høre noget fra den så jeg satte den til min sub out udgang på min Technics reciever men der kom ikke nogen lyd, den er kun tilsluttet i L indgangen på subben idet de sagde hos Expert at det var nok, de medsendte Tech+link kabel.
Da jeg ikke kunne få noget lyd ud af den satte jeg kablet der før gik til min jamo sub der ikke er aktiv. Det kabel går fra alm. tilslutning som jeg satte i de stik på Infinity der skal benyttes hvis man ikke har har sub udgang. Her kommer der lidt lyd men det er meget begrænset når man tænker på det er en sub til kr. 10.000,- Kan det være fordi det kun er lave frekvenser der komme ud af min sub udgang. Skal jeg prøve at sætte en alm. højtaler ledning til den ?
|
| Til top |
|
| |
JackDSølbeck Forum Bruger


Bruger siden: 10 Februar 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 151
|
| Sendt: 28 Februar 2005 kl. 19:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har jeg prøvet at sætte stikket i fra den ene højtaler udgang og ned i subben, men der er kun en lille brummen.
|
| Til top |
|
| |
JackDSølbeck Forum Bruger


Bruger siden: 10 Februar 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 151
|
| Sendt: 28 Februar 2005 kl. 21:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
ingen ideer ???
Sku surt at have brugt så mange penge på noget der ikke giver lyd fra sig :(
|
| Til top |
|
| |
PeptoBizmo Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 161
|
| Sendt: 28 Februar 2005 kl. 22:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad er det for en forstærker?? Og er det både i i stereo og surround? __________________ Jamo er nu slet ikke så ringe
|
| Til top |
|
| |
JackDSølbeck Forum Bruger


Bruger siden: 10 Februar 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 151
|
| Sendt: 28 Februar 2005 kl. 22:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er en Technics SA-EX700
Jeg har kun prøvet at teste det i surround, det skal siges de bageste surround højtaler stik nok er kortsluttet eller noget, de funker ihvertfald ikke. Derfor har jeg alle 4 højtalere i de 2 forreste. Lyder måske lidt dumt, men jeg var træt af at der ikke var musik i de bagerste og benyttede ikke surround så meget som musik da jeg var lidt yngre :) Så var jeg så "smart" at jeg bare kunne smide alle kabler i dem foran, hvilket på en eller anden måde har gjort at jeg ikke kan bruge dem bagi.
Måske kan dette have indflydelse på lyden på subben også, skal jeg ikke kunne sige.
Jeg er ved at finde en anden reciever men har fundet ud af at lip sync er vigtigt, det får mig væk fra Pioneer 2014 til evt. Yamaha 2500.
Problemet med Yamahaen er at den ikke er for køn og at nogle ikke syntes lyden er så god som Pioneer.
|
| Til top |
|
| |
PeptoBizmo Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 161
|
| Sendt: 28 Februar 2005 kl. 22:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan du ikke skrue op og ned for subwooferen. Jeg kan skrue op og ned for den med fjernbetjeningen til min Technics.
__________________ Jamo er nu slet ikke så ringe
|
| Til top |
|
| |
JackDSølbeck Forum Bruger


Bruger siden: 10 Februar 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 151
|
| Sendt: 01 Marts 2005 kl. 00:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er en CH Select men der kan jeg kun vælge S og C
Nå, bestiller sku en Yamaha 2500 tror jeg.
|
| Til top |
|
| |
JackDSølbeck Forum Bruger


Bruger siden: 10 Februar 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 151
|
| Sendt: 01 Marts 2005 kl. 00:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er den sku bestilt ved Technikdirekt.de
836 euro inkl. fragt, dvs. små 6000 kroner :) Vejledende pris i dk. er 10.900,-
Håber at jeg ikke fortryder mit valg !!
|
| Til top |
|
| |
Maxt3r Forum Bruger

Bruger siden: 17 November 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 64
|
| Sendt: 01 Marts 2005 kl. 02:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er satme billigt inde på den side...
Du har altså modtaget noget derfra, hvordan gik handlen ?
|
| Til top |
|
| |
bloodyfurball Udelukket fra forum

Udelukket pga. dobbeltprofiler (Groove)
Bruger siden: 07 Juni 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 11
|
| Sendt: 01 Marts 2005 kl. 06:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
JackDSølbeck Forum Bruger


Bruger siden: 10 Februar 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 151
|
| Sendt: 01 Marts 2005 kl. 16:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har betalt for den men bestilte den kl. 1 i nat så den skal jo lige dukke op :)
Har fået kappaen til at virke, købte et Ystik idag så stikket fra anlægget går ud i begge indgange på subben, nu er der ihvertfald så meget bas jeg har lyst til.
Tror nu jeg venter med at indstille den til jeg får min nye Yamaha RX-V2500 receiver.
Jeg gav 5.500,- for kappaen + 400 til fragt + 300 til kabel + ystik til 50 kr. Tilbud hos Expert Glostrup, søg på tilbud på HIFI4ALL. Det er en kanon pris, i Tyskland koster den omkring 7.500 kr. de fleste steder.
Den koster vist omkring 10 k i vejledende, men var nu prisen på Yamahaen jeg skrev før på de 10.900. Ved godt det er vejledende og har set den til omkring 8 K herhjemme, men alligevel, jeg sparer 2 k.
|
| Til top |
|
| |