| Sendt: 01 Marts 2005 kl. 07:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg mener 707a har to basser som spiller ind mod hinanden, men det er vist et kendt fænomen at der trods 2x8" enheder, kan mangle bas i den højttaler. Du er i hvert fald ikke den eneste der har det problem: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=20174&P N=1
Hvis du har mod på det, så skift dem ud til D590, de har én 8" enhed som spiller nedad i kabinettet, de giver i hvert fald rigeligt med bas til min smag. Jeg har haft et par, men mit rum var nok for lille til dem, da bassen mudrede. De kan fås for 5-6k fra ny og de fås til en helt fornuftig penge på brugtmarkedet. Solgte mine, som var under et år gamle, med kvitt, orig embl og det hele til 3k.
|