Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 22:41   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: jamo 707 (A) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
scanlak
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 28 Februar 2005
Status: Offline
Indlæg: 55
Sendt: 28 Februar 2005 kl. 21:04 | IP-adresse registreret  

har lige fået mig et sæt jamo 707A

hvad er forskellen på 707A og en alm 707?

 

nogen derved hvordan basdelen er opbygget på A modellen? er der 1 eller 2 8" basser i hver højtaler?

 

synes bare ik der er meget bas idem

 

Til top Vis scanlak's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af scanlak
 
Kristiankk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 August 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 280
Sendt: 28 Februar 2005 kl. 21:11 | IP-adresse registreret  

Når du nu siger der ikke er meget bas i dem...
Hvordan ser kantophængene ud?? Er de møre i kanten eller er kanten helt væk.? For så vidt jeg husker har den model nogle år på bagen...

Og næste hvilken forstærker har du på? Og hvilket kabel?

Til top Vis Kristiankk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kristiankk
 
scanlak
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 28 Februar 2005
Status: Offline
Indlæg: 55
Sendt: 01 Marts 2005 kl. 06:23 | IP-adresse registreret  

bruger tykt guldkabel,og en af de store sony QS surroundforstærkere.

 

kan ikke se basserne så ved ikke med standen,men bassen er fast og ren i lyden----der er bare ikke så meget af den!

 

er der 1 eller 2 basser i hver højtaler?

Til top Vis scanlak's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af scanlak
 
jetz
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 November 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 714
Sendt: 01 Marts 2005 kl. 07:28 | IP-adresse registreret  

Jeg mener 707a har to basser som spiller ind mod hinanden, men det er vist et kendt fænomen at der trods 2x8" enheder, kan mangle bas i den højttaler. Du er i hvert fald ikke den eneste der har det problem: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=20174&P N=1

Hvis du har mod på det, så skift dem ud til D590, de har én 8" enhed som spiller nedad i kabinettet, de giver i hvert fald rigeligt med bas til min smag. Jeg har haft et par, men mit rum var nok for lille til dem, da bassen mudrede. De kan fås for 5-6k fra ny og de fås til en helt fornuftig penge på brugtmarkedet. Solgte mine, som var under et år gamle, med kvitt, orig embl og det hele til 3k.

 

Til top Vis jetz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jetz
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes