| Sendt: 28 Februar 2005 kl. 21:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Alle.
Smag og behag er jo som bekendt meget forskellig. Men jeg ville nu lige høre om der er nogle kloge hoveder som vil give mig et praj i den rigtige retning.
Mit setup er lige nu HK AVR 8500 med 2 stk. HK Cititaion 22 effektklodser på front / stereo kanalerne. De driver i dag et par JBL 120TI (gaaaamle slave kasser) og jeg har så småt overvejet om de skulle sendes på pension i kælderen eller et andet sted. Som afløsere har jeg har set på JBL Ti-6k som umiddelbart lader til at være en værdig afløser. Men er der måske noget jeg har overset i det prisleje ? Jeg skal bruge højtalerne til stereo lytning og som front i et sourrund setup. Resten af mine højtalere er center JBL EC-35 og bag er JBL EC-50 Musikken der mest lyttes til er rock / blues / og sabelkattens sukker pop __________________ /Hector
"This message was transmitted on 100% recyclable electrons"
|