Bruger siden: 25 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 671
Sendt: 13 Marts 2005 kl. 21:24 | IP-adresse registreret
Jeg er den stolte ejer af en B&W ASW 650 sub...den spiller formidabelt...men..
Når jeg indstiller på delefrekvensen er det om at det ikke ændre på noget som helst... kører jeg skrueknappen fra den ene side til den anden så hører man ikke overgangen fra lave til højere frekvenser... syntes at dette er lidt foruroligende..da jeg ved to andre sub's en Dali SWA 12 og en Cerwin Vega LW-10x godt kunne..... Er der fejl på???? HJÆLP
Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
Sendt: 13 Marts 2005 kl. 22:05 | IP-adresse registreret
Har du ikke en indstilling bag på subben der hedder "low pass filter"? Hvis den står til out er det receiverens delefrekvens den benytter. du skal ind i receiverens OSD menu og ændre i opsætningen så den deler anerledes.
MVH WRONG
__________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
Sendt: 13 Marts 2005 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
ok....tjekker lige.... Min forstærker besidder ikke OSD....desværre... jeg tror ikke at delefrekvensen på subben kan indstilles på den..... er nu også lidt af et mosefund... denon 1602
Bruger siden: 09 April 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1319
Sendt: 13 Marts 2005 kl. 22:14 | IP-adresse registreret
Hvis du sætter lowpass til "in" burde du kunne indstille subbens lowpass. Hvis den står på "out" spiller den alt det den får fra forstærkeren og du kan ikke bruge lowpass knappen.
EDIT: Der var jeg da en tand for langsom
__________________ Chuck Norris is the reason why Waldo is hiding.
Sendt: 13 Marts 2005 kl. 22:25 | IP-adresse registreret
Problemet ER løst..... dette er en lidt pinlig situation for mig.... Da jeg anser mig selv for at være grundigt inde i faget... Min sub har været sat til at køre på min recievers delefrekvens, men... min reciever besidder ingen egenskab for at indstille på denne....ergo...min sub har spillet buldrende og upræcist i al den tid jeg har haft den.... hvad være er....jeg syntes at den lød godt...men nu...her til aften har jeg rykket denne lille knap ''Low pass filter'' fra out til in...og voila!!! Nu skal jeg vist igang med lidt film igen....for pokker hvor den lyder!!!!
Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
Sendt: 13 Marts 2005 kl. 22:27 | IP-adresse registreret
You´re welcome boy
Du kan forresten også prøve at lege med indstillingen A/B bag på subben. A skulle være nyttig til musik. B til Film da det skulle gøre subben mere dynamisk.
MVH WRONG
__________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
Bruger siden: 11 Januar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 189
Sendt: 14 Marts 2005 kl. 16:16 | IP-adresse registreret
Feeble skrev:
Wrong: En lille rettelse angående A/B indstillingen
på subben... A er til film B er til musik...eller dette er måske
nærmere en smags sag..hehe
Daniel tak for oplysningen...... ps...har du ikke en tråd om din bio....ser på profilen MEGET imponerende ud!!!?
Men disse 2 ting er der nu taget hensyn til....
Endnu engang.....super mange tak gutter!!!!
Har ikke nyere billeder. og det er ren overkill det her sæt højtalere
jeg har til mit værelse hehe. men det skal jo os være til når jeg flytter i
lejlighed engang. har fået nyt tv og der skal tages nye billeder om
ikke så længe. så det kommer nok skal du se :)
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum