| Sendt: 23 Marts 2005 kl. 11:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg lyttede til Quad 22L for over et år siden, da den gode anmeldelse kom her på HIFI4ALL og blev betaget af dem. Men var ikke ude for at købe på det tidspunkt. Men nu skal det være. Problemet er, at de forhandlere, der tidligere forhandlede Quad i København (Speakers Corner og KT Radio) enten ikke forhandler dem længere eller også har de ingen hjemme at prøvelytte til. Jeg vil godt lige høre dem igen, inden jeg kaster mig ud i et køb. Så jeg har tre spørgsmål, som jeg håber forummet kan give et bud på:
1. Er der nogen, der ved, hvor jeg ellers kan købe Quad 22L i Kbh. området (evt. også Århus) og hvor det er muligt at prøvelytte?
2. Jeg er også ude efter ny forstærker og CD-spiller. Kan forstå på forskellige indlæg, at der skal en god forstærker til at få det bedste ud af 22L. Tænker lidt på Cyrus 8vs (70W). Er der nogen, der har erfaring med Cyrus til Quad 22L? Alternativt et andet bud på en passende forstærker.
3. Tænker på at koble anlægget til fjernsynet - er 22L gode til dette?
Håber, at der er nogen på forumet, som kan give et bud på et eller flere af spørgsmålene. Tak for hjælpen.
Hilsen Jesper
|