Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 10:55   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Bose 301 Series III + forslag. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
PeterX
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 01 April 2005 kl. 14:48 | IP-adresse registreret  

Hej alle.

Jeg står og skal bruge et par billige højtalere til at hænge op i stuen, jeg har fået ovenstående ældre højtalere tilbudt for 900kr for et sæt, jeg har læst lidt reviews og der er meget forskellige meninger om disse, på dette site ikke rigtig nogle positive :)

Mit spørgsmål er om der er nogen der har et forslag til et par højtalere der fysisk er ca. samme størelse og der kan spille med samme dybte til så lille en pris. Prisen må godt løbe op omkring 5-800kr pr.

Mine foretrukne genre at lytte til er rock samt noget techno, så søger et sæt højtalere til billige penge, skal desværre være reol/til ophæng og gerne med lidt bund i.

På forhånd tak for hjælpen.

/Peter
Til top Vis PeterX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af PeterX

Poul-erik
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 December 2003
Lokalitet: Fyn Syd
Sendt: 01 April 2005 kl. 16:25 | IP-adresse registreret  

PeterX skrev:
Hej alle.

Jeg står og skal bruge et par billige højtalere til at hænge op i stuen, jeg har fået ovenstående ældre højtalere tilbudt for 900kr for et sæt, jeg har læst lidt reviews og der er meget forskellige meninger om disse, på dette site ikke rigtig nogle positive :)

Mit spørgsmål er om der er nogen der har et forslag til et par højtalere der fysisk er ca. samme størelse og der kan spille med samme dybte til så lille en pris. Prisen må godt løbe op omkring 5-800kr pr.

Mine foretrukne genre at lytte til er rock samt noget techno, så søger et sæt højtalere til billige penge, skal desværre være reol/til ophæng og gerne med lidt bund i.

/Peter

Jeg er ikke helt med, du vil  gerne høre Rock og Techno men det skal være reol højtaler, det hænger så vidt jeg ved ikke rigtigt sammen, har selv engang haft Bose 301 og mindes ikke at der overhovedet er noget bund i.

Nu er det der med bund jo vidt forskelligt hvordan man opfatter det, skal du spille det du gerne vil skal du nok ofre lidt mere og måske købe et Sub-Sæt, og hvis ikke så er en gulvhøjtaler nok den eneste løsning, er det 800kr. pr. stk du vil bruge så er der næsten til et sær Cerwin-Vega V-10f men igen så er det en gulvhøjtaler.  

Poul-erik.

Til top Vis Poul-erik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Poul-erik

PeterX
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2005
Lokalitet: København
Sendt: 01 April 2005 kl. 20:41 | IP-adresse registreret  

Poul-erik skrev:

PeterX skrev:
Hej alle.

/Peter

Jeg er ikke helt med, du vil  gerne høre Rock og Techno men det skal være reol højtaler, det hænger så vidt jeg ved ikke rigtigt sammen, har selv engang haft Bose 301 og mindes ikke at der overhovedet er noget bund i.

Nu er det der med bund jo vidt forskelligt hvordan man opfatter det, skal du spille det du gerne vil skal du nok ofre lidt mere og måske købe et Sub-Sæt, og hvis ikke så er en gulvhøjtaler nok den eneste løsning, er det 800kr. pr. stk du vil bruge så er der næsten til et sær Cerwin-Vega V-10f men igen så er det en gulvhøjtaler.  

Poul-erik.

Hej Poul-erik.

Nej jeg kan godt se jeg er lidt galt på den, men det jeg søger er nok de billigste reol/ophængs højtalere som kan give mest bund indtil videre og stadig en flot lyd. Min plan var så at senere hen købe en aktiv subwoofer til sættet.
Samtidig med de skal kunne give bare lidt bass fra sig skal de selvfølgelig også have en god lyd. Jeg har overvejet lidt et sæt Dali Concept 1 eller Concept 2, dog ligger Concept 2 jo lidt over beregnet, men Concept 2 er dog oppe omkring den type bund samt lyd jeg søger. :c)

/Peter
Til top Vis PeterX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af PeterX

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes