Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2026 | 15:21   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: system sammensætning (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
homp
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2004
Status: Offline
Sendt: 06 Juni 2005 kl. 15:07 | IP-adresse registreret  

Hej..! Jeg skal til mit 12m store værelse have et nyt stereosystem! Det skal indholde radio- og cd afspiller og to reolhøjtallere.... og det må max koste tilsammen 5000 kr.... er der nogen som har nogle gode forslag til hvad jeg kan sætte sammen af højtaler, forstærker og cd afspiller???
Til top Vis homp's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af homp

Skak
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Maj 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 09 Juni 2005 kl. 17:13 | IP-adresse registreret  

Til et værelse på den størrelse er det ikke nødvendigt med et kraftværk af en forstærker, og højttalerne behøver heller ikke være kolosale. Jeg ville foreslå et system som Denon D-M31 fra Hi-fi klubben (Der kommer en ny udgave af dette system til samme pris inden længe, under navnet RCD-M33, og dette er efter min mening værd at holde øje med). Dette sytem indeholder CD-afspiller, radio og forstærker. Et forslag til højttalerne kunne eventuelt være Dali Blue 2002 LE. Disse højttalere er en opgraderet version(Limited Edition) af den normale Blue 2002, hvor diskanten (enheden der gengiver de højeste frekvenser) er skiftet ud til fordel for den diskant Dali bruger i deres Suite-serie.

Priser:

Denon D-M31 (RCD-M33): 2699,-

Dali Blue 2002 LE: 1199,-

Samlet: 5097,- + højttalerkabler

Jeg ved det strækker dit budget lidt, når du også skal købe højttalerkabler (Heldigvis skal der ikke bruges penge på kabler fra CD-afspiller og radio til forstærker), men dette er det bedste jeg kan komme på i prisklassen.

Man kan selvfølgelig også købe nogle mindre højttalere, såsom Gale Gold Monitor. Ved at købe Denon D-M31(muligvis RCD-M33) og Gale Gold Monitor samlet, giver Hi-Fi klubben en samlet rabat på 898,- og det samlede anlæg kommer så til at koste 3299,- + højttalerkabler.

Håber det hjælper! Mvh Alexander

Til top Vis Skak's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Skak

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes