| Forfatter |
|
Scotty Forum Bruger

Bruger siden: 18 Marts 2005 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 26
|
| Sendt: 29 Juni 2005 kl. 09:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa
Jeg har har nu været inde at kigge lidt på søgefunktionen, men kan ikke finde noget på Jamo D450 ihvertfald ikke ret meget, er der slet ikke nogen herinde som kender lidt til de nævnte højtalere.
Er de gode eller dårlige til prisen eller hvad?
Hvor kan man evt. få et prøvelyt.
Scotty
|
| Til top |
|
| |
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
| Sendt: 29 Juni 2005 kl. 09:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis nu du går ind på Jamos hjemmeside så er der et punkt der hedder dealers, mon ikke det var et godt sted at starte?
Forøvrigt er det en god idé at oplyse hvor i verden du er år du spørger om den slag, det hjælper jo ikke meget hvis jeg fortæller dig du kan se dem hos en forhandler i København hvis du bor i Aalborg!! __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
| Til top |
|
| |
Scotty Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Juni 2005 kl. 09:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
MichaelWB skrev:
|
Hvis nu du går ind på Jamos hjemmeside så er der et punkt der hedder dealers, mon ikke det var et godt sted at starte?Jamen det er også let, for der er mange jamo forhandlere, men ikke mange har lige netop det produkt.
Forøvrigt er det en god idé at oplyse hvor i verden du er år du spørger om den slag, det hjælper jo ikke meget hvis jeg fortæller dig du kan se dem hos en forhandler i København hvis du bor i Aalborg!! Det nemmeste ville nok være Sjælland
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Scotty Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Juni 2005 kl. 17:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ak ja
Det lader ikke til der er nogen der ved noget om dem, mener jo bare de ser flotte ud, men om de så også er gode det er jo en anden sag, men ok, der kan jo være der er en på et tidspunkt der ved noget om dem.
,
Scotty
|
| Til top |
|
| |
Scotty Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Juli 2005 kl. 08:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der slet ikke nogen i dette fora der har en mening om disse højtalere.
Scotty
|
| Til top |
|
| |
-Chiller- Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 252
|
| Sendt: 04 Juli 2005 kl. 09:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Jeg ejer selv 4 stk Jamo d430. Og kan kun sige at de gør det godt, rigtig godt faktisk.
d450´eren gør det kun endnu bedre. Den har lidt mere attack, og lidt dybere bas, men ellers minder lyden meget om hinanden.
Da jeg var ude for at købe nye højtaler, lyttede jeg bl.a. til b&w cm2 og Dali royal scepter. Hvis man skal skære det lidt groft ud, er b&w en lys, detajlerig højtaler, og Dali'en er lidt mørkere med mere glød i. Men jamo'en har bare det bedste fra begge verdener. Det kan sagtens følge med b&w'ens detajlerigdom, men uden at lyde helt så lyst som den. Den er lidt varmere i lyden. Samtidigt kan den levere et attack og et stereoperspektiv som kun nogle noget dyrere højtalere kan.
Jeg købte mine d430'ere for 4000 kr sættet, og til den pris finder du ingen konkurrenter. Det skulle måske være noget selvbyg.
Mvh Christian
|
| Til top |
|
| |
Kasper B. P. Forum Bruger

Bruger siden: 01 Maj 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 215
|
| Sendt: 04 Juli 2005 kl. 09:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
expert i Køge har dem stående...
|
| Til top |
|
| |
Scotty Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Juli 2005 kl. 13:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
chiller takker mange gange for dit svar og tak til Kasper jeg må se at komme en tur til Køge.
Har læst lidt test på dem, der er de da heller ikke dårlige, ville bare lige høre ekspert panelet i dette forum, men tilsyneladende, har de ikke lyttet til dem
Scotty
|
| Til top |
|
| |