| Forfatter |
|
Mr-Oliver Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juli 2005
Status: Offline Indlæg: 41
|
| Sendt: 09 Juli 2005 kl. 23:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
kisyla Forum Bruger

Bruger siden: 05 April 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 128
|
| Sendt: 10 Juli 2005 kl. 00:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
uden at have hørt højtaleren vil jeg påstå at de mangler bund 
med en frekvensgang fra 85-20000hz mangler der dybde, kan måske afhjælpes med en sub
lyt til andre højtalere når du alligevel er i HFK.
men de er da nydelige og er det, det der skal til for at tilfredstille dig så køb dem
venlig hilsen
kristian __________________ Mit anlæg
|
| Til top |
|
| |
Mr-Oliver Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Juli 2005 kl. 00:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
divorcy Forum Bruger

Bruger siden: 15 November 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 149
|
| Sendt: 10 Juli 2005 kl. 03:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
De ser ellers fine ud, de argon højttalere.... Men den subwoofer vil uden tvivl give det ekstra bund der ellers ville mangle i dem. Den er aktiv, dvs der er en indbygget forstærker i subben, og da den går ned til 25 hz, så spiller den relativt dybt. Da subben er aktiv, kræver det derfor ikke den helt store forstærker at trække de almindelige højttalere, da de kun skal trække frekvensområdet over subben. Prøv og hør det hele samlet dernede i HFK, og så er det jo op til dig, om det lyder godt
Men det ser squ stilrent ud ellers __________________ Surround er et must, Film ses i hjemmebiffen
|
| Til top |
|
| |
Mr-Oliver Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Juli 2005 kl. 10:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Syntes også selv de ser kanone ud...
|
| Til top |
|
| |
Tylle Forum Bruger

Bruger siden: 15 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 490
|
| Sendt: 10 Juli 2005 kl. 11:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har hørt på dem der, lige da klubben havde modtaget og var imponeret! De spillede "stort" i forhold til deres meget beskedne størrelse. De lød rigtig godt til prisen synes jeg, men der skal self en sub til med de højtalere
|
| Til top |
|
| |
Mr-Oliver Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Juli 2005 kl. 11:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tylle skrev:
Har hørt på dem der, lige da klubben havde modtaget og var imponeret! De spillede "stort" i forhold til deres meget beskedne størrelse. De lød rigtig godt til prisen synes jeg, men der skal self en sub til med de højtalere  |
|
|
Dejligt jeg ikke er den eneste med den mening... 
|
| Til top |
|
| |
Pistol Pete Forum Bruger

Bruger siden: 17 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 94
|
| Sendt: 03 August 2005 kl. 21:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan det gå med 4 af de små højtalere og en sub, istedet for 2 gulvhøjtalere + 2 af de små og en sub?
Overvejer meget kraftigt at invistere i disse højtalere! __________________ MVH
Pistol Pete!
|
| Til top |
|
| |
Mr-Oliver Forum Bruger

|
| Sendt: 03 August 2005 kl. 22:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har selv lige købt hele sættet.. dvs. to front gulvhøjttalere, to små baghøjttalere, en sub og en centerhøjttaler... og jeg er yderst tilfreds.. Spiller rigtig godt syntes jeg.. Subwooferen gør ihvertfald underværker...
Men tror ikke du vil få noget godt resultat ud af 4 små højttalere plus en sub... men jeg ved det ikke.. Der er ikke andet for at tage ned i butikken og høre det og få deres mening....
Håber du kan bruge mine råd... 
|
| Til top |
|
| |
Pistol Pete Forum Bruger

Bruger siden: 17 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 94
|
| Sendt: 04 August 2005 kl. 00:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr-Oliver skrev:
|
Jeg har selv lige købt hele sættet.. dvs. to front gulvhøjttalere, to små baghøjttalere, en sub og en centerhøjttaler... og jeg er yderst tilfreds.. Spiller rigtig godt syntes jeg.. Subwooferen gør ihvertfald underværker...
Men tror ikke du vil få noget godt resultat ud af 4 små højttalere plus en sub... men jeg ved det ikke.. Der er ikke andet for at tage ned i butikken og høre det og få deres mening....
Håber du kan bruge mine råd... 
|
|
|
Lyder godt.
Hat du ikkr nogle billeder af dit setup?
KAn de spille højt? Altså rigtig højt. Har nogle kæmpe "køleskabshæjtalere" nu, og når gutterne er på besøg og der bliver indtaget alkohol, så får de altså virkelig nogle tæsk mine højtalere.
Kan de godt holde til at blive "blæst igennem"? __________________ MVH
Pistol Pete!
|
| Til top |
|
| |
Mr-Oliver Forum Bruger

|
| Sendt: 04 August 2005 kl. 09:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har desværre ikke et billede...
Og jo, jeg vil da sige de kan spille højt og godt.. men dine gamle højttalere var der måske nok mere bund i.... uden jeg ved det...
Men ta' da ned i Hi Fi Klubben og få dem til at sætte det hele op så du kan høre det... Ring evt. i forvejen til dem så de kan ha' det klar til når du kommer...
Held og lykke med det... 
|
| Til top |
|
| |