| Sendt: 18 Juli 2005 kl. 15:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du er heldig, at det her "bare" er hifi4all......!
Hvis du lægger spørgsmål ud om B**e på de udenlandske debatfora bliver du kylet helt ned under gulvbrædderne og bombarderet med Spam-mail. Som du kan se, tager jeg ikke navnet i min mund. B**e kan i højttalerverdenen sammenlignes med Trabant eller Lada, men til samme priser som der forlanges for en god tysk kvalitetsbil. Prøv f.eks. at søge dem på Google i kombination med f.eks. "quality", "hate" eller "junk"... så vil du finde adskillige hade-sider!
Med andre ord .... "B**e er noget man forbigår i tavshed. På den anden side, så kan man jo sige, at hvis du kan lide dem så køb dem! Men du kan højst sandsynligt finde bedre til mindre penge. F.eks. et sæt Eltax/Dantax i BILKA til 995,00. __________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
|