| Sendt: 18 Juli 2005 kl. 21:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
"Da jeg skal have muligheden for at kunne koble højtalerne til både min
computer og mit fjernsyn, har jeg brug for et sæt trådløse højtalere
med tilhørende forstærker/reciever."
Det forstår jeg ikke? Du kan da få et sæt almindelige højttalere og
sætte dem til forstærkeren. Og så kan du sætte dit fjernsyn til
forstærkeren, og din computer til forstærkeren. Så skal du bare vælge
indgang når du skal høre de forskellige ting.
Lettere bliver det da ikke. Så forstår ikke hvorfor det skal være
trådløst? Tror der kan komme en del støj ind i signalet. Desuden er det
jo ikke så slemt at trække kabler. Man kan købe 25 meter højttalerkabel
i jem&fix til 100 kr., og så kan man jo købe kabelbakker, som
heller ikke koster det hvide ud af øjnene, så ledningerne ikke ligger
og er grimme. Så forstår ikke hvorfor du skal have trådløse højttalere,
for dit problem kan løses på en bedre måde (som beskrevet ovenfor).
|