Bruger siden: 04 August 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 9
Sendt: 27 August 2005 kl. 07:57 | IP-adresse registreret
Ville det være muligt at forbinde både min alm. musikforstærker og min surroundforstærker til mit højtalersæt (2 stk), således at de kan anvendes til musik og frontht.? de skal klart nok ikke anvendes til begge dele samtidig. Men ødelægger man noget ved at forbinde dem sådan?
Bruger siden: 02 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 521
Sendt: 27 August 2005 kl. 10:22 | IP-adresse registreret
Hvis der i begge forstærkere sidder i relæ i udgangen (som det sidste) og HT gnd er ens på begge, sker der vel ikke noget. Men en lidt suspekt metode og den dag du glemmer at slukke for en af dem...... bang !!
Bruger siden: 04 August 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 9
Sendt: 17 September 2005 kl. 07:45 | IP-adresse registreret
Nu har jeg prøvet en kontakt fra Av-connection (tech-link SC2GX) Problemet er bare at begge kanaler kan vælges samtidig således at begge forstærkere kan sende signal på en gang! Av- connection kan ikke skaffe en hvor man kan vælge enten den ene eller den anden, men ikke begge samtidig. Da både mine børn, min kone og jeg selv anvender systemet, er jeg bange for fejlbetjening med skade på anlægget som resultat. Tidligere er http://www.qed.co.uk/acc/acc-ss.html foreslået men mit engelsk er ikke godt nok til at kunne udpege en model som opfylder mine krav. Er der nogen forslag? Mvh. Jesper.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum