| Forfatter |
|
theseer Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 28
|
| Sendt: 09 September 2005 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Da jeg igennem længere tid har ville købe en sub og er blevet forslået at købe en svs, vil jeg gerne høre om der er nogle som har handlet gennem lsound.no.
Hvor lang tid tager det fra man har bestilt til den kommer?
Har der været problemer med leveringen?
Den SUb jeg gerne vil have hedder SVS PB-10
Da jeg har besluttet mig for at det skal være denne sub, vil jeg også gerne høre fra nogle som ejer denne, om den er svær at indstille. DVS. om man skal rykke meget rundt med subben for at få den til at lyde godt
|
| Til top |
|
| |
Flageborg Branchemedlem

kringlyd.no
Bruger siden: 18 Juni 2005 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 105
|
| Sendt: 09 September 2005 kl. 23:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er ingen SUB som spiller bra UTEN kalibrering. Men med en SVS PB10 er utgangspunktet det aller beste.  __________________ Swans F2.2F - B&W Matrix 801 Series II - DOXA Model73
moro med lyd --> kringlyd
|
| Til top |
|
| |
ManicMiner Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
|
| Sendt: 10 September 2005 kl. 17:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
PB10 er rimelig nem at pladsere da porten peger fremover, og dermed slipper du for at tage hensyn til afstanden til bagvæggen. Men som Flageborg siger, ingen sub spiller godt uden at først kalibreres.
Jeg har haft 6 forskellige subs i min stue, og de har alle sammen spilt best i samme position, med andre ord, rommets påvirkning er den samme uansett hvilken sub du har. __________________ Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
|
| Til top |
|
| |
Bagger Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 510
|
| Sendt: 12 September 2005 kl. 19:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er i den situation, at jeg kan skaffe en med hjem fra norge til dig hvis du er interesseret. Jeg skal nemlig op og hente en til mig selv! Jo flere der gerne vil have en, jo billigere kan jeg gøre det! Du kan spare dansk moms og fragten til Danmark, som jo er helt vild! Kunne det være noget du var interesseret i?? __________________ Min stue
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 12 September 2005 kl. 20:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du mener vel ikke at de 350 kronene for fragten er vildt? Du får knapt nok fragtet noget indenfor Danmark til den prisen 
PS! har du fått målene på kartongen? Den er temmelig stor, så det er begrenset hvor mange PB10 der er plads for i en ordinær familiebil Jeg var nødt til at tage min ud af kartongen for at få den op trappen. __________________ Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
|
| Til top |
|
| |
theseer Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 28
|
| Sendt: 12 September 2005 kl. 20:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej igen.
Jeg vil da lige sige tak for tilbudet, men jeg kan ikke købe den før næste månede.
Kontanterne skal lige være på plads.
|
| Til top |
|
| |
Bagger Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 510
|
| Sendt: 12 September 2005 kl. 20:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er det skam heller ikke fragten jeg brokker mig over, for det er jo virkelig billigt, det er skam vores højt elskede moms jeg mener, der er jo lige 1200 at spare på den konto, det er jo rimelig mange penge alligevel!
Hvad er målene på den i kasse? __________________ Min stue
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 12 September 2005 kl. 20:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er da godt at Lsound ligger udenfor EU så kan man spare både moms og told (det er ikke told på hifi i Norge) 
Jeg har desverre ikke målene på kassen, men jeg tror du skal ha en stationcar med bagsætet nedslået for at få med dig 2 stk. Tar du de ud af kartongen, og pakker den flad tar det hele ikke så meget plads.
men spørg Lsound, de ved det garanteret. __________________ Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 12 September 2005 kl. 20:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
ManicMiner skrev:
Det er da godt at Lsound ligger udenfor EU så kan man spare både moms og told (det er ikke told på hifi i Norge) 
Jeg har desverre ikke målene på kassen, men jeg tror du skal ha en stationcar med bagsætet nedslået for at få med dig 2 stk. Tar du de ud af kartongen, og pakker den flad tar det hele ikke så meget plads.
men spørg Lsound, de ved det garanteret. |
|
|
Hvordan vil du sparre momsen hvis du ikke betaler den i norge skal den betales i norge ? og det samme % som i dag , samt du også skal betale de 4% i dk.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 12 September 2005 kl. 20:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ved ikke hvordan Bagger vil gøre det, men jeg getter på god, gammeldags smugling? Det er da også på tide at danskerne kunne smugle med sig noget hjem fra Norge, vi nordmænd har jo smuglet hjem alkohol og tobak fra Danmark i mange år  __________________ Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 12 September 2005 kl. 21:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
ManicMiner skrev:
Jeg ved ikke hvordan Bagger vil gøre det, men jeg getter på god, gammeldags smugling? Det er da også på tide at danskerne kunne smugle med sig noget hjem fra Norge, vi nordmænd har jo smuglet hjem alkohol og tobak fra Danmark i mange år  |
|
|
Ja kan man , men hvordan vil de norske forhandler sælge uden moms , jeg ved at det gør man ikke bare sådan , der skal forlægge papir på hvem de har solgt til og hvis det ikke passer over ens med det der opgives så kommer ham til at betale momsen og hvis det passer så er der en der ikke har opgivet det til det danske system også kan man i værste fald få en over hatten og den norske forhandler kan midste sit C/V .
Og ja mange nordmænd tro man kan sælge uden moms , men det kan man ikke , jo kan man men købers navn skal opgives så det danske told system kan se det og sende de oplysninger til det norske system .
|
| Til top |
|
| |