Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2026 | 20:36   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Ny subwoofer (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
JensJens
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 September 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 17 September 2005 kl. 00:41 | IP-adresse registreret  

Hej.

Jeg er ved at kigge på en ny subwoofer. Det skal være en aktiv. Min forstærker er en Denon AVR-1604. Jeg har 5 KODA surround-højttalere til (grin i bare, synes selv de er ok, til det jeg bruger dem til )

Jeg har kigget på en mivoc 10, som var til salg i "Køb, salg bytte" her på siden, men det blev ikke til noget. Det var ellers en kanon pris - 400 kr. Jeg er en 'kneit' på 15 år, så budgettet er ikke det største.

Er der nogen der ved, hvor man kan købe billige aktive subwoofere? Gerne brugt, gør ikke noget. De må max koste omkring 1k.

På forhånd tak!

Mvh. Jens.

Til top Vis JensJens's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JensJens

lars99
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 September 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 17 September 2005 kl. 08:34 | IP-adresse registreret  

JensJens skrev:

Hej.

Jeg er ved at kigge på en ny subwoofer. Det skal være en aktiv. Min forstærker er en Denon AVR-1604. Jeg har 5 KODA surround-højttalere til (grin i bare, synes selv de er ok, til det jeg bruger dem til )

Jeg har kigget på en mivoc 10, som var til salg i "Køb, salg bytte" her på siden, men det blev ikke til noget. Det var ellers en kanon pris - 400 kr. Jeg er en 'kneit' på 15 år, så budgettet er ikke det største.

Er der nogen der ved, hvor man kan købe billige aktive subwoofere? Gerne brugt, gør ikke noget. De må max koste omkring 1k.

På forhånd tak!

Mvh. Jens.

Hvad med at kigge på dba.dk. Et hurtigt blik viser at der er 76 subwoofere til salg - nogle af dem også under 1k. Hvor gode de er aner jeg ikke, det er nok begrænset hvor meget man kan forvente til den pris. Til film og surroundlyd er præcision ikke så vigtigt, der kan det godt gå an med en "buldrekasse". Prøv dog og gå efter en boks hvor du kan som minimum justere dele-frekvens og fasen, for ellers kan du ende med at få rigtig svært ved at integrere den med resten af anlægget.

Held og lykke.

JensJens
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 September 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 17 September 2005 kl. 10:20 | IP-adresse registreret  

lars99 skrev:
JensJens skrev:

Hej.

På forhånd tak!

Mvh. Jens.

Hvad med at kigge på dba.dk. Et hurtigt blik viser at der er 76 subwoofere til salg - nogle af dem også under 1k. Hvor gode de er aner jeg ikke, det er nok begrænset hvor meget man kan forvente til den pris. Til film og surroundlyd er præcision ikke så vigtigt, der kan det godt gå an med en "buldrekasse". Prøv dog og gå efter en boks hvor du kan som minimum justere dele-frekvens og fasen, for ellers kan du ende med at få rigtig svært ved at integrere den med resten af anlægget.

Held og lykke.

Tak for svaret. Vil kigge derinde.

Til top Vis JensJens's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JensJens

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes