| Forfatter |
|
winter Forum Bruger


Bruger siden: 02 September 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
| Sendt: 02 Oktober 2005 kl. 17:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa!
Jer har kigget lidt på disse speakers.Og har fået lov til at låne dem en uges tid fra mandag af forhandleren.Er det noget jeg skal holde xtra øje med .Da de har en del år bag sig? Kender nogen nyprisen eller nogen der PT har hørt dem.
MVH
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 02 Oktober 2005 kl. 17:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
winter Forum Bruger


Bruger siden: 02 September 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
| Sendt: 02 Oktober 2005 kl. 17:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kender godt linket,jeg startede det .
Der var stander modellen jeg hørte/lånte.
Disse er gulv modellen.
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 02 Oktober 2005 kl. 18:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
winter skrev:
|
Kender godt linket,jeg startede det .
Der var stander modellen jeg hørte/lånte.
Disse er gulv modellen.
|
|
|
Sorry så, men jeg har hørt gulvmodellen da jeg arbejdede i HFK. Nu er det en del år siden, men det jeg husker ganske tydeligt var, at det var den bedste HT jeg havde hørt på det tidspunkt. Opløsningen var/er fantastisk!
Derudover ser de lidt "specielle" ud, men jeg synes de er utroælig flotte. De findes i forskellig "finish" - hvilken er den du kan låne?
|
| Til top |
|
| |
winter Forum Bruger


Bruger siden: 02 September 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
| Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 11:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Im back!
Har nu haft B&W'erne i ca 2 dage.De spiller rigtigt godt dejlig mellemtone dog ikke saa dyb bass som min AV M3sig aktive.Jeg har provet med folg forstarkkere: MF A5,MF KW 500,Classe ca201,Og syndes at lyden er klart bedst med MF KW500 (2X510watt)
Saa er sporsmaalet??? Hvilken prisklasse ligger de i og hvad var nyprisen?/ Har provet audiogon osv.
MVH
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 11:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har solgt et B&W Silver Signature 25 for 14500kr og et par 30 for 27000kr
|
| Til top |
|
| |
SATMIT Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske
Bruger siden: 22 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1226
|
| Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 11:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prisen skal ikke meget over 30.000. Der var et sæt til salg i Esbjerg Aktiv eller Hifi4you, til godt 30.000 så vidt jeg husker.
SS30 er en gulvvariant af SS25 - den går ganske rigtigt ikke så dybt. Der er anvendt sølv snart sagt alle steder på højttaleren ... ret så hæftigt.
Jeg har hørt den for en del år tilbage, og må sige, at dens lyd virker meget detaljeret og gennemsigtig. Men vil dog mene den nyder godt af en forstærker, der ikke er til den spinkle eller lyse side, ligesom rigeligt POWER vil kunne styrke bassen. Det passer jo fint med dine observationer om KW500.
SATMIT __________________ "My tastes are simple; I am easily satisfied with the best." Winston Churchill
|
| Til top |
|
| |
winter Forum Bruger


Bruger siden: 02 September 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
| Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 11:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg prover lige at ligge et bud ind til forhandleren.
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 16:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du køber dem bliver du nødt til at forkæle os med nogle billeder. De er hammer flotte!
|
| Til top |
|
| |
winter Forum Bruger


Bruger siden: 02 September 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
| Sendt: 10 Oktober 2005 kl. 21:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
. Fik afslag af forhandlerne mht mit bud.Saa hojtt er blevet afhentet idag.(fik dog taget nogle billeder,kommer paa et senere tidspunkt)Nu har jeg faaet kig paa et sat Dynaudio s5.4.(demo model)
Kender nogen denne/hort model.
|
| Til top |
|
| |