Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 05:45   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: B&W 30 silver signature. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
winter
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 September 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1611
Sendt: 02 Oktober 2005 kl. 17:44 | IP-adresse registreret  

Hejsa!

Jer har kigget lidt på disse speakers.Og har fået lov til at låne dem en uges tid fra mandag af forhandleren.Er det noget jeg skal holde xtra øje med.Da de har en del år bag sig? Kender nogen nyprisen eller nogen der PT har hørt dem.

MVH

Til top Vis winter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af winter
 
L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6296
Sendt: 02 Oktober 2005 kl. 17:50 | IP-adresse registreret  

Se evt. her http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=20852&K W=silver

Et top-lækker HT hvis du spørger mig...

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.
 
winter
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 September 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1611
Sendt: 02 Oktober 2005 kl. 17:53 | IP-adresse registreret  

Kender godt linket,jeg startede det.

Der var stander modellen jeg hørte/lånte.

Disse er gulv modellen.

Til top Vis winter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af winter
 
L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6296
Sendt: 02 Oktober 2005 kl. 18:02 | IP-adresse registreret  

winter skrev:

Kender godt linket,jeg startede det.

Der var stander modellen jeg hørte/lånte.

Disse er gulv modellen.

Sorry så, men jeg har hørt gulvmodellen da jeg arbejdede i HFK. Nu er det en del år siden, men det jeg husker ganske tydeligt var, at det var den bedste HT jeg havde hørt på det tidspunkt. Opløsningen var/er fantastisk!

Derudover ser de lidt "specielle" ud, men jeg synes de er utroælig flotte. De findes i forskellig "finish" - hvilken er den du kan låne?

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.
 
winter
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 September 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1611
Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 11:11 | IP-adresse registreret  

Im back!

Har nu haft B&W'erne i ca 2 dage.De spiller rigtigt godt dejlig mellemtone dog ikke saa dyb bass som min AV M3sig aktive.Jeg har provet med folg forstarkkere: MF A5,MF KW 500,Classe ca201,Og syndes at lyden er klart bedst med MF KW500 (2X510watt)

Saa er sporsmaalet??? Hvilken prisklasse ligger de i og hvad var nyprisen?/ Har provet audiogon osv.

MVH

Til top Vis winter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af winter
 
jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 6646
Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 11:28 | IP-adresse registreret  

Jeg har solgt et B&W Silver Signature 25 for 14500kr og et par 30 for 27000kr

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen
 
SATMIT
Lukket konto
Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske

Bruger siden: 22 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1226
Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 11:40 | IP-adresse registreret  

Prisen skal ikke meget over 30.000. Der var et sæt til salg i Esbjerg Aktiv eller Hifi4you, til godt 30.000 så vidt jeg husker.

SS30 er en gulvvariant af SS25 - den går ganske rigtigt ikke så dybt. Der er anvendt sølv snart sagt alle steder på højttaleren ... ret så hæftigt.

Jeg har hørt den for en del år tilbage, og må sige, at dens lyd virker meget detaljeret og gennemsigtig. Men vil dog mene den nyder godt af en forstærker, der ikke er til den spinkle eller lyse side, ligesom rigeligt POWER vil kunne styrke bassen. Det passer jo fint med dine observationer om KW500.

SATMIT



__________________
"My tastes are simple; I am easily satisfied with the best." Winston Churchill
Til top Vis SATMIT's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SATMIT
 
winter
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 September 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1611
Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 11:54 | IP-adresse registreret  

Jeg prover lige at ligge et bud ind til forhandleren.
Til top Vis winter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af winter
 
L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6296
Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 16:00 | IP-adresse registreret  

Hvis du køber dem bliver du nødt til at forkæle os med nogle billeder. De er hammer flotte!
Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.
 
winter
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 September 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1611
Sendt: 10 Oktober 2005 kl. 21:19 | IP-adresse registreret  

. Fik afslag af forhandlerne mht mit bud.Saa hojtt er blevet afhentet idag.(fik dog taget nogle billeder,kommer paa et senere tidspunkt)Nu har jeg faaet kig paa et sat Dynaudio s5.4.(demo model)

Kender nogen denne/hort model.

Til top Vis winter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af winter
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes