Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 23:03   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: B&W 705 - krav til forstærker? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
SOU812
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juli 2005
Status: Offline
Sendt: 16 Oktober 2005 kl. 21:19 | IP-adresse registreret  

Hej alle sammen

Jeg savner lidt lyd i stuen, da jeg har sat mine gode gamle Snell EIII "på loftet" - eller med andre ord: Jeg har ingen højtalere tilsluttet anlægget i øjeblikket - forstå det hvem der kan.

I jagten på nye højtalere, er min kæreste og jeg blevet enige om, at B&W 705 både lyder godt, og ser godt ud - det tæller trods alt også en smule.

Mit spørgsmål til jer er: Hvis min gamle Denon PMA-1080R ikke kan levere varen til disse højtalere? (ja/nej) - hvad skal jeg så kigge efter? (primært til stereo, sekundært til surround)

På forhånd tak.

Til top Vis SOU812's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SOU812

flaz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 17 Oktober 2005 kl. 13:37 | IP-adresse registreret  

Jeg har 'forgængeren' CDM1-SE og har tidligere haft en Harman Kardon HK670 til at spille den op og det gjorde den ganske fint syntes jeg.. nu har jeg en Marantz SR5400 OSE som også gør det mindst lige så godt - måske endda bedre..
Jeg kunne hel sikkert godt bruge en kraftig og tung effekt, er ikke i tvivl om at det ville kunne få yderligere mere ud af denne højttaler.

Jeg kender ikke din forstærker..har prøvet at finde noget data om den på google, men kunne umiddelbart ikke rigtig finde noget.. men hvis du kender HK'en eller Marantz'en så har du en ca ide om din forstærker kan trække dem!

Men kan I ikk låne dem med hjem fra lørdag til mandag? - min far og jeg fik lov at låne 703'eren og denon 3805 og en denon dvd med hjem fra lørdag til søndag (hvor de alligevel har lukket)...dog mod et depositum
- det kunne da være værd at prøve og spørge om I kunne.

btw 705'eren er en rigtig lækker højtt i mine øre ! Har I prøvet at lytte til 704?

Til top Vis flaz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af flaz

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes