| Forfatter |
|
the-box Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juni 2003
Status: Offline Indlæg: 233
|
| Sendt: 03 December 2005 kl. 11:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mine PC højtalere er simpelthen ved at være slidt op, så jeg skal have funde nogle nye. De dyre højtallere står oppe ved tv'et, så regner ikke med de skal koste vildt meget dem til computeren. De skal simpelthen bare bruges til normal computer arbejde hvor man sidder og høre lidt musik mm. Jeg har selv udkig på dem her http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=100095 men hvilke vil I anbefale?
|
| Til top |
|
| |
corneille Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 174
|
| Sendt: 03 December 2005 kl. 11:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er også en anden mulighed og det er et minijack kabel til at skabe forbindelse mellen PC lydkort og stereo anlæg. Så vil du kunne høre internet radio over dit hifi udstyr og spille for lyden af billige PC højtalere.
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 03 December 2005 kl. 13:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Går selv og pønser på at købe en lille forstærker og et lille sæt KEF til PCen.
Man sidder her jo trods alt en del og selvom man maler plastik alu-farvet er det stadig plastik. Har endnu ikke hørt deciderede PC højttalere som jeg synes var noget værd. De ordentlige af slagsen koster mange penge og her mener jeg at man ved at kigge sig lidt omkring alligevel kan gøre det bedre...
__________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
the-box Forum Bruger

|
| Sendt: 03 December 2005 kl. 16:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm kunne godt bruge mine højtaler ved tv'et de står bare rimelig langt væk, så tror ikke det vil virke, så skal have fundet nogle 2,1 ved computeren.
|
| Til top |
|
| |
the-box Forum Bruger

|
| Sendt: 03 December 2005 kl. 16:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Overvejer også dem her http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=113400
|
| Til top |
|
| |
Frede1977 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1916
|
| Sendt: 03 December 2005 kl. 16:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Køb en bærbar computer, og sæt dig der hvor lyden er hvis du vil lytte musik.
__________________ AVi ADM9.1 m. subwoofer/Sony MDR F1/Sony X303ES
Panasonic PX71, PS3, ReadyNAS Duo
|
| Til top |
|
| |
nosferatu89 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 558
|
| Sendt: 03 December 2005 kl. 16:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
En af mine venner har sættet fra logitech, som du selv linker til. Kan kun sige at det spiller overraskende godt, men men.... Det kan også spille vanvittig højt. Og så er det man sidder lidt og tænker om man har brug for at kunne spille så højt. Selv har jeg logitech's største model (z5500 digital) og på trods af at jeg kun har haft det i et par dage, kan jeg allerede nu sige at det spiller fremragende ( Jeg har så osse brug for at kunne spille højt...Fest? JO TAK!!!! )
Opsummering: Jeg vil gerne stå inde for det logitech-sæt du selv linker til. Kvalitet til næsten ingne penge .
Nosferatu
|
| Til top |
|
| |
micma18 Branchemedlem

HM Elektronik
Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2120
|
| Sendt: 03 December 2005 kl. 17:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis det absolut skal være pc speakers... så synes jeg da de hersens Empire, ser lidt spændene ud ;-) Har ikke selv hørt nogle af deres modeller endnu, men det er da de første pc speakers, som rent faktisk forsøger at være højtalere
|
| Til top |
|
| |
notional Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 561
|
| Sendt: 04 December 2005 kl. 00:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
nesdam Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juni 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 869
|
| Sendt: 04 December 2005 kl. 12:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan anbefale Altec Lansing ATP3. De spiller kanongodt til prisen (ca. 300 kr i Computercity). I modsætning til Logitechs højttalere er der også mellemtone i disse højttalere, ikke bare bas og diskant. Jeg har selv 2 sæt af disse højttalere og er meget tilfreds. Med hensyn til lydkvalitet kan de faktisk måle sig med højttalere til 10 gange så høj pris, de kan dog ikke spille vildt højt.
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 05 December 2005 kl. 23:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
the-box skrev:
| Mine PC højtalere er simpelthen ved at være slidt op, så jeg skal have funde nogle nye. De dyre højtallere står oppe ved tv'et, så regner ikke med de skal koste vildt meget dem til computeren. De skal simpelthen bare bruges til normal computer arbejde hvor man sidder og høre lidt musik mm. Jeg har selv udkig på dem her http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=100095 men hvilke vil I anbefale? |
|
|
Z-2300 som du linker til kan stærkt anbefales. Har dem selv. Subben kræver dog plads. For tæt på en væg så ryster hele hytten (inkl. naboernes indbo)
Til prisen finder du IMO ikke en bedre 2.1 løsning til pc
Mvh Michael __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |