| Sendt: 05 December 2005 kl. 23:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg sælger mest sansynligvis PB10en om lidt (før nogle flere spør, den er allerede lovet væk), så det gælder om at være hurtig om du vil høre den.
Nu er det ingen krise om man køber en PB10, også senere finder ud af at man behøver mere, det er bare at købe en til, så har man fordoblet lydtrykket. Men selv om de bliver 2 vil nok fremdeles Plusen være en lille tand bedre i lydkvaliteten. Dog vil man med 2 subber kunne få en jevnere frekvensrespons i et større område. Men Plusen har så muligheden for at tunes til 16hz, og går da ned til ca 12-13hz
Der er sikkert flere ting at veje op i mod hinanden, men grunden for at jeg købte en Plus i stedet for en en PB10 ekstra var at jeg vil ha finish i ekte træ, og 16hz tune. Den har også samme højde og farve som fjernsynsbordet, så den står ved siden af, og ser i mine øjne meget godt ud. Den er ikke magnetisk skærmet, men fjernsynet protesterer ikke, jeg har også plasseret min HTPC oppå den uden at den har taget skade af det så langt.
Men jeg kom på noget nu. den gang da jeg købte min PB10 ville jeg egentlig ha en Plus, men var for nærrig, og nu 11 måneder senere har jeg så en Plus. Så om det er en Plus du egentlig vil ha, køb en med en gang.  __________________ Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
|